Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-05 20:52:12

黃嘉樂宣布求婚成功 與女友拍拖5年修成正果

分享:

黃嘉樂與攝影師女友拍拖5年,終於修成正果。

黃嘉樂與攝影師女友Samantha(江惠賢)拍拖5年,二人早以認定對方為終生伴侶,今日嘉樂在IG分享照片,宣布求婚永功︰「我來不及參與妳的過去,但妳的未來必定有我!#我係未婚夫#佢係未婚妻#五周年紀念日

SamanthaIG留言說︰「恭喜你呀!咁我就將我自己交畀你喇!一直做男性主導行業嘅我,喺你身邊呢5年我可以做返一個好懶同唔理野嘅女人。期待繼續被你照顧嘅日子。她再hashtag打道︰「#五周年紀念日 #我要嫁喇 #我係未婚妻 #到時大家飲多杯多曬 #影過幾百對新人嘅我比人影返先知咁辛苦哈」好友唐詩詠說︰「終於可以大聲講三嫂,好感動!好開心!」

黃嘉樂求婚成功。 黃嘉樂上載婚照。 黃嘉樂女友大晒鑽戒。 黃嘉樂求婚成功。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受