Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-22 15:25:43

黃美棋宣布明年嫁鍾健威 結束11年長跑揚言要用餘生煩死對方

分享:

親友及家人出席黃美棋的生日會,男友鍾健威藉機向她求婚。

黃美棋在IG分享多張男友鍾健威的求婚照,留言以「未婚夫Ray」去稱呼對方,並謂「我哋出年真係結婚啦!」圈中藝人好友包括林奕匡、楊潮凱、林秀怡、朱智賢見證Ray向美棋求婚的一刻,林秀怡上載與準人妻的合照,表示︰「好開心可以一齊過左咁浪漫既一晚。」

Ad Block

黃美棋多謝Ray為她準備了一個驚喜派對,表示沒打算特別慶祝生日的她,與家人及朋友一齊切蛋糕時感到非常感動,更多謝Ray記得她的喜好︰「到咗切蛋糕嘅時候,竟然仲有一個神秘嘉賓,果下真係真係好開心亦都好感動,因為你竟然安排咗個氣球帶住隻我地隻求婚戒指飛埋嚟。我無諗過你會記得我講過好得意……好鍾意!一晚入邊喊咗幾次,但係全部都係幸福嘅眼淚,好多謝大家對我地嘅寵愛……」

她稱人大了,不在乎自己幾多歲,只重視身邊人是否快樂及健康,到最後,她向Ray說︰「未婚夫,多謝你嘅精心安排,我哋終於唔使守秘密啦!多謝你安排咗呢個咁難忘嘅生日俾我,多謝你由搵地方、偷偷聯絡我嘅屋企人、朋友、買花、搵decor佈置、安排座位、扮做野出去先,今次樣樣都完美無瑕,我真心要俾個叻你!今次你係勁嘅,冇乜特別嘢可以報答你,只能用我嘅餘生去繼續煩死你!以後我地要繼續相親相愛,繼續去創造屬於我地嘅未來!」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受