Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-01 16:03:16

黃美棋過大禮收五對「流星錘 」 爆父母非常滿意準女婿誠意之作

分享:
黃美棋過大禮收五對「流星錘 」 爆父母非常滿意準女婿誠意之作

黃美棋爆父母非常滿意準女婿誠意之作。

童星出身的黃美棋去年8月在34歲生日前夕,宣布與拍拖11年的男友鍾健威(Ray)結婚,日前二人完成了傳統過大禮儀式,相中見枱上擺滿大堆禮餅、鮑參翅肚、及金器等禮品,當中5對「流星錘」龍鳳鈪、鳳冠及兩條大頸鏈,相當搶眼!

黃美棋過大禮收五對「流星錘 」。

黃美棋過大禮收五對「流星錘 」。

美棋BB表示︰「好感恩過大禮終於完成,Yeah!睇住呢一切傳統儀式嘅發生,真係感動到有啲眼濕濕。多謝大家為我哋嘅過大禮咁悉心安排,多謝你哋每個人都好惜我,多謝各位猛男兄弟,最緊要多謝鍾生同佢屋企人對我嘅愛護。所有嘅安排、每樣都係我喜歡的... 我爸爸媽媽亦都好滿意你嘅誠意之作。我係細女,哥哥娶咗個日本阿嫂,家姐嫁咗個澳洲姐夫,所以咁大個女真係第一次經歷呢個儀式,大家都笑到四萬咁嘅口,多謝你哋畀咗個專屬嘅經驗我哋,花膠ssss真係超大隻。」 美棋BB 表示從小到大除了龍鳳鈪、金鏈等等,也希望戴住鳳冠出嫁,如今如願以償,她最後感激各單位的幫忙,並表示︰「再次感謝大家嘅愛戴,我們準備迎接新的開始,幸運是我們!」

二人完成了傳統過大禮儀式。 黃美棋去年8月在34歲生日前夕,宣布與拍拖11年的男友鍾健威結婚。 黃美棋感動到有啲眼濕濕。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受