Ad Block Ad Block
本地
2023-12-01 17:23:07

區議會選舉2023|安德尊陪宋芝齡落區拉票 指一向愛她被問何時結婚|Ray Online

分享:
區議會選舉2023|安德尊陪宋芝齡落區拉票 指一向愛她被問何時結婚|Ray Online

區議會選舉2023|安德尊陪宋芝齡落區拉票 指一向愛她被問何時結婚|Ray Online

區議會選舉下個月10號舉行,灣仔區成為焦點選區,因為有藝人宋芝齡出選。外界經常問到幾時同主持拍檔、「大王」安德尊「行拍拖更」,今日終於見到兩個人合體去灣仔街市一帶拉票,吸引唔少街坊影相呀。

兩人係「緋聞情侶」,被問到會唔會更愛宋芝齡,「大王」就回應「不嬲都愛佢,未試過唔愛佢,同平時一樣,唔嗌交嗰陣就係咁」。他更加形容宋芝齡有韓國女性面貌,同時有韓國男性嘅粗獷,搞到宋芝齡即刻澄清自己好斯文呀。既然都承認愛佢囉,咁幾時結婚呀,如果宋芝齡當選會唔會即刻結婚?安德尊就話「睇吓宋芝齡做完一年咩成績先」,又話對方工作係政治任務,唔同娛樂圈,好踏實。

宋芝齡(左)日前亮相無綫電視節目《流行都市》。(節目截圖) 宋芝齡(左)日前亮相無綫電視節目《流行都市》。(節目截圖) 宋芝齡(左)日前亮相無綫電視節目《流行都市》。(節目截圖) 宋芝齡(左)日前亮相無綫電視節目《流行都市》。(節目截圖) 宋芝齡(左)日前亮相無綫電視節目《流行都市》。(節目截圖)

「大王」讚宋芝齡做事正經

講到宋芝齡嘅工作,安德尊話對方「玩還玩,做正經嘢時正經」,覺得佢好乖。咁佢會唔會教宋芝齡做嘢呢?安德尊就話每個人都有自己做事方法,就算社會服務都好,安排同整合都要靠本身能力。

灣仔區周圍貼咗唔少宋芝齡嘅海報,安德尊提到好多朋友見到海報就會影畀佢睇,安德尊就話「都唔係我選!」。宋芝齡提到平時做節目都會同「大王」落區,不過做節目係就一個特定話題拍攝。今次落區就係畀大家開心吓,「大王」就笑住話「我嚟正經同你拉票,你嚟同人開心!」咁之後會唔會再嚟支持宋芝齡,佢反問「唔使返工咩?」宋芝齡就話好難約「大王」㗎,不過例如朋友知道佢參選,有時間就自然會嚟搵佢。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受