Ad Block Ad Block
本地
2022-05-24 11:30:00

kkplus天線得得B | 細路挨跌天線得得B 精神科醫生:家長應耐心講解避免怪責

分享:

黎守信(左一)籲,在處理上述問題時,家長應耐心向子女講解事件。(資料圖片)

一名小童早前不慎「挨跌」旺角朗豪坊一間玩貝店內、一個標價52,800元的「天線得得B」模型公仔,家長事後賠償逾3萬元了事。事件餘波未了,涉事5歲小童的爸爸今日接受電台訪問時,憶述公仔破碎一刻,直言店員「誤導咗我哋」,又指因為今次事件,仔仔今日向學校請假。有精神科專科醫生表示:「人生係個學習嘅過程,好似5歲小朋友咁,未必理解到件嘢點解會跌。家長就可以趁機解釋,原來第時行街,都要同大型擺設保持距離等。而通常一次性事件,只要處理得當,相信都唔會對小朋友成長有太大影響。」

網上瘋傳小童挨跌天線得得B公仔相片

Ad Block
細路挨跌天線得得B  大狀:10歲以下小童毋須負刑責 細路挨跌天線得得B  大狀:10歲以下小童毋須負刑責 細路挨跌天線得得B  大狀:10歲以下小童毋須負刑責

5歲童:「點解個公仔咁恐怖?」

小童父親接受電台訪問時指仔仔今年5歲,事發是在星期日下午6時半,他當時在店外接聽工人姐姐電話,忽然聽到「呯嘭一聲」,他隨即回頭望,發現店內涉事的公仔已倒地。他又指,仔仔當時「僵晒好驚」,只低頭看著公仔,而店員亦向太太表示仔仔已踢過公仔一腳,當刻誤以為「個衰仔第一腳踢唔冧再踢第二腳」,因此決定賠償了事,盡快帶兒子離開。他續說,公仔標價5萬多元,但店員聯絡公司後,決定只收成本價了事。小童父親又澄清,「店員冇屈我個仔踢跌公仔,佢只係誤導咗我老婆,話之前已見到你個仔踢佢一腳」。

Ad Block

小童的父親說,仔仔回家沿途在車上「呆晒, 一句嘢都冇講過」,後來仔仔問了他3次「點解個公仔咁恐怖」。他指,自己沒有因為公仔事件責罵兒子,直到晚上9時許看到事發影片,發現兒子當時為避開人潮才向後挨,發現公仔倒下時更轉身伸手想扶起公仔,形容「好唔小心、好無助,我個心開始噏。」被問到責任問題,他直言家長有責任看管小朋友,但同時店方亦應採取保護措施。

黎守信:人生是個學習過程

香港心理衞生會執行委員會委員、精神科專科醫生黎守信表示,小朋友在成長過程中,難免會遇上一些不如心中預期發生的事,重點在於父母在意外發生時,用甚麼態度處理。他說:「首先要睇父母當時點樣處理自己情緒,會唔會好嬲咁鬧個仔?其次,係要視乎父母同小朋友親子關係如何,平日係咪採取正向教育。」

黎守信又籲,在處理上述問題時,家長應耐心向子女講解事件,避免一味怪責或避而不談,「人生係個學習嘅過程,好似5歲小朋友咁,未必理解到件嘢點解會跌。家長就可以趁機解釋,原來第時行街,都要同大型擺設保持距離等。而通常一次性事件,只要處理得當,相信都唔會對小朋友成長有太大影響。」

Ad Block

kkplus聲明

聲明

kkplus發表聲明。(網上圖片)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受