Ad Block Ad Block
本地
2023-06-06 17:06:39

Ray Online|林琳愛兒「波波」搶閘出世 稱BB喊得有力大讚醫護「好手勢」

分享:
立法會議員林琳終於生咗啦,她更在fb發文報喜。(林琳fb圖)

立法會議員林琳終於生咗啦,她更在fb發文報喜。(林琳fb圖)

又有立法會議員在任內生BB啦!民建聯林琳自從去年宣布「造人」成功後,預產期原定為7月,但怎料林琳今日(6日)在社交平台忽然發文報喜,稱嬰兒「唔想再等」,要提早出生與大家見面,又說自己的34周半男嬰「波波」一出世就喊得好有氣力,並大晒靚靚的幸福照與網民分享,林琳向Ray笑稱養和醫院的護士影相好手勢,「執都唔使執已好掂」。

林琳中午在Facebook報喜:「上周三開始無啦啦有假性宮縮(Braxton Hicks),周五睇咗醫生話多臥床休息下。去到尋日下午,我嘅主診醫生出完差返嚟即刻下午見我……點知波波由尋晚8點開始,就唔比爸爸媽媽訓覺休息,On/Off咁收縮直到4點半,我終於頂唔順去咗醫院。原來係佢已經唔想再等,決定提早同爸爸媽媽同各位Auntie Uncle 哥哥姐姐爺爺嫲嫲見面!

「兒科醫生都話好掂」

林琳話手術順利,34周半的「波波」一出世就喊得好有氣力,「兒科醫生都話好掂,證明佢肺功能好得。」她說在樣貌方面,老公認為眉毛和嘴巴似他,額頭、下巴和眼睛就似林琳,並且問網民「大家又覺得波波似我多d,定似我老公多d呢?」

林琳在fb大晒靚靚幸福照,指34周半男嬰「波波」一出世就喊得好有氣力。(林琳fb圖) 林琳早前大晒懷孕照片,祝大家母親節快樂。(林琳fb圖)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受