Ad Block Ad Block
本地
2023-09-10 22:16:09

世紀暴雨後公務員事務局組隊清理路面 常秘梁卓文一齊剷泥石|Ray Online

分享:
公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到鰂魚涌街清理路面,常秘梁卓文(右一)亦有親自揸起鐵鏟清垃圾。(公務員事務局FB)

公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到鰂魚涌街清理路面,常秘梁卓文(右一)亦有親自揸起鐵鏟清垃圾。(公務員事務局FB)

被政府形容為「500年一遇」嘅世紀暴雨襲港後,全港多區路面都布滿泥濘沙石,嚴重阻塞道路。公務員事務局今日(10日)組成一隊30人嘅應急隊伍,去到鰂魚涌街同筲箕灣嘅耀興道、筲箕灣道幫手清理路面,其中見到公務員事務局常任秘書長梁卓文都一齊揸起鐵鏟,同其他應急隊隊員一齊清理路面沙石。

公務員事務局:目標係社會交通回復正常

公務員事務局喺社交網站出帖,感謝部門員工積極參與,又話一齊清理路面垃圾同樹枝落葉,目標都係等市民生活同社會交通盡快回復正常。喺嗰篇帖文下面,就見到民建聯立法會議員梁熙留言,多謝政府部門發揮「民有所呼,我有所應」精神,動員政府應急隊去鰂魚涌街清理。

公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到鰂魚涌街清理路面。(公務員事務局FB) 公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到鰂魚涌街清理路面。(公務員事務局FB) 公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到耀興道清理路面。(公務員事務局FB) 公務員事務局組成一隊30人的政府應急隊,到筲箕灣道清理路面。(公務員事務局FB) 一段屬私家路的鰂魚涌街,路面在暴雨後布滿沙石。(公務員事務局FB)
Ad Block

梁熙曾反映鰂魚涌街情況

點解梁熙會咁講?原來佢前一日喺社交網站提到,太成樓至太隆樓嘅一段鰂魚涌街因為屬於私家街,所以只依靠業主自行負責清潔,而事後就未見業權人處理問題。睇返公務員事務局嘅相,就見到清理嘅範圍正正係梁熙噚日所指嘅地方,莫非真係「我的帖文起了作用」?

梁熙(右五)噚日親自去鰂魚涌街了解情況。(梁熙FB) 梁熙(右)噚日親自去鰂魚涌街了解情況。(梁熙FB)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受