Ad Block Ad Block
本地
2022-10-26 10:52:34

姜濤最新HPV短片出爐兼大派「閃卡」 籲拒絕遺憾及早預防

分享:

姜濤最新HPV短片出爐兼大派「閃卡」。

「如果可以回到過去修補遺憾,你會做啲咩?」「如果你有預知能力,你會點做呢?」近日忙於宣傳《季前賽》姜濤,再有最新預防HPV宣傳短片推出。休息一段日子,作為預防HPV教育大使的姜濤,希望藉著兩條全新短片,呼籲市民注重健康,認識 HPV疾病,及早預防,珍惜眼前人。

推「閃卡」防HPV

拍攝當日,童心未泯的姜濤與兩名小演員須要做一個「Wave」手勢,以表達年紀越小開始預防HPV,其效力越佳。姜濤笑言:「我嗰日負責同小朋友玩,導演叫咗cut,我哋仲繼續Wave!」另外,曾表示自己無法「單眼」的姜濤,在拍攝期間卻成功做出完美「單眼」表情,更迷倒現場工作人員。

據了解,現時http://www.hpv.com.hk推出了全新網上預約醫生諮詢 HPV 預防功能,十分方便,之後可索取姜濤 HPV 教育資訊卡。姜濤笑言,自己「閃卡」越來越多,不少Fans都紛紛入手,今次推出HPV教育資訊卡,別具意義。「因為呢張卡唔止有我個樣,更重要係有 HPV 疾病同預防嘅資訊,隨身帶住,可以幫我手做埋HPV 大使,同屋企人、朋友,分享保護自己同身邊人嘅資訊。」

兩條全新短片籲注重健康

姜濤在兩條短片中均扮演咖啡師。其中在《修補遺憾》一片,他跟哥哥談心,赫然得悉嫂嫂患上 HPV所致的癌症。哥哥傷心地表示,未知是否自己感染太太,也後悔因一個「慳」字,而未有提醒太太及早預防 HPV,導致今日發生憾事。

Ad Block

而在《早知不如早啲》一片中,作為咖啡師的他,偷聽到一位母親教導子女「早啲温書」,但對於預防 HPV,卻說「遲啲先啦」,令子女非常混亂,便加入對話,提醒母親對抗 HPV 疾病,應採取「早知不如早啲」的態度,才能預防於未然。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受