Ad Block Ad Block
本地
2023-12-28 13:50:44

李慧詩直播講「希望日本贏中國」捱轟 fb致歉:從錯誤中學習|Ray Online

分享:
李慧詩早前直播時說了一句「希望日本贏中國」惹來批評,她近日在fb發文解釋並致歉。(李慧詩fb圖)

李慧詩早前直播時說了一句「希望日本贏中國」惹來批評,她近日在fb發文解釋並致歉。(李慧詩fb圖)

奧運銅牌得主、我們的「牛下女車神」李慧詩退役後,早前做主持評述杭州亞運時,口快快說了一句「希望日本贏中國」, 惹來部分建制派及內地網民圍攻。事隔3個月,李慧詩終於趁聖誕假期在fb致歉,承認自己「講錯」,希望「從錯誤中學習,之後直播謹慎啲」,又向亞運香港團長霍啟剛及Hoy TV道歉。她表示自己是「個土生土長嘅香港人」,希望社會各界「如果真係愛香港,不如唔好再做打手」。

稱「當刻就知唔對路」   形容「我都覺得接受唔到」

慧詩說,「退役後,有幸有得做live 節目,做主持,從來無接觸嘅範疇,好驚自己做得差,講錯嘢,所以一直唔敢鬆懈。不過愈驚愈錯,直播每一日,我都有講錯嘢,最嚴重,係我講咗『希望日本贏中國』……我講咗以上7個字當刻就知唔對路,所以我講中國個國字高音咗,之後就到拍檔馬詠茹介紹中國出場,無得補救,心諗……大鑊,點解唔講『唔知日本係咪準備好贏連贏幾屆嘅中國』,又或者『日本要贏中國都好高難度』呢?」

她自問「由始至終都唔係激進分子」,但「作為旁述,講其他隊贏國家隊就令人髮指。我都覺得接受唔到,所以好快,我就被攻擊。」她形容:「今次呢個大陷阱,無得怨人。不過,Live(直播)就係人生,無得返轉頭,唯有經一事,長一智,從錯誤中學習,之後直播謹慎啲。」

「如果真係愛香港,不如唔好再做打手」

李慧詩在文中向亞運香港團長霍啟剛及Hoy TV致歉,指令他們添麻煩,同時想感謝鼓勵她堅持、不離不棄的朋友、贊助商和電視台。她說:「2019,間唔中就有人身攻擊嘅留言出現喺FB,我只係個土生土長嘅香港人,真心希望,如果可以,如果真係愛香港,不如唔好再做打手,一齊用行動令呢啲地方變得更好?」

Ad Block
Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受