Ad Block Ad Block
本地
2022-04-08 13:50:00

特首選舉|葉劉承認「有諗過」:如果今次唔參選,將來都唔會

分享:
葉劉淑儀

葉劉淑儀指李家超為人謙虛、人緣好,「絕對有條件擔任下屆特首」。 (夏家朗攝)

國務院今日(8日)免去李家超的政務司長職務,特首選舉形勢進一步明朗。連日拒絕評論特首選舉的新民黨主席葉劉淑儀,今日接受《am730》專訪時透露,對參選今屆特首選舉「有諗過,最終無去表達」,指已很滿足現時工作,「如果今次唔參選,將來都唔會,我有第二啲工作做。」她形容李家超「好斯文」,且為人謙虛、人緣好,認為他「絕對有條件擔任下屆特首」。她又認為自己毋須加入其競選辦,但可以給意見,並透露曾與李家超溝通。

記者:羅繼盛

評李家超:心思慎密,為人謙虛,人緣好

葉劉淑儀接受《am730》專訪時表示,擔任保安局局長時已認識李家超,當時李為O記(有組織罪案及三合會調查科)主管,予她感覺「好斯文」,「我同佢講笑,話:『你似個教師喎。』佢話:『我教過書㗎。』」她形容,李家超心思慎密,為人謙虛、人緣好。她相信李在政府高層浸淫多年,絕對有條件擔任下屆特首。

她又表示,李家超雖然是警隊出身,但從保安局副局長開始擔任問責官員多年,「仲做埋政務司司長」,政府不同工作範圍都有涉獵,所以已非純粹一名武官。

Ad Block

管治非一個人工作

至於未來會否「武官治港」,她稱不能太早下定論,管治並非一個人的工作,而是講求團隊,「如果你想特區政府嘅經驗、處事能力全面啲,你要睇吓李先生點樣組織佢個團隊。」她認為,李家超可找財經、金融等來自不同籌疇的人幫忙,「行會都可以幫佢」,如招攬人員為行會成員,以向政府提供意見,或幫助政府解說。

至於有否獲邀加入李家超的競選辦,她表示:「佢競選辦已經好多人啦,我覺得無需要我參加。不過意見我可以俾嘅,我都有同李生溝通過。(記者:幾時?)唔講啦,呢啲。(佢辭職之後?)我唔透露細節。」

Ad Block

「我好多年前已經諗參選,不過睇形勢啦」

葉劉淑儀於2017年曾宣布參選特首,惟未獲足夠提名票入閘。被問到曾否考慮過參與今屆特首選舉,葉劉淑儀表示:「我好多年前已經諗參選,不過睇形勢啦,所以今年我都無表達。(今屆有無諗過?)我時時都有諗呢個問題:『香港需要點樣嘅行政長官?點樣帶領香港?』我時時都有諗呢個問題,唔係純粹個人考慮。」

葉劉淑儀續稱:「我最終都覺得,我可能過咗個時機,因為年紀大咗。呢份工作(特首)嘅要求、體力嘅要求都好高,可能都係等年輕啲嘅人做。」至於未來會否再考慮參選特首,她稱:「我諗都唔會嘞,好滿足現時嘅工作,我而家已經有好多平台、好多崗位。如果今次唔參選,將來都唔會,我有第二啲工作做。」她指,未來會繼續發展新民黨和培養年輕人。

Ad Block
Ad Block
特首選舉|葉劉承認「有諗過」:如果今次唔參選,將來都唔會 特首選舉|葉劉承認「有諗過」:如果今次唔參選,將來都唔會 特首選舉|葉劉承認「有諗過」:如果今次唔參選,將來都唔會
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受