Ad Block Ad Block
本地
2022-11-18 13:09:40

網上熱話︱新巴上層疑有人隨地大便 網民:咁大堆

分享:

新巴上層疑有人隨地大便。(Facebook「巴打絲打 Facebook Club」影片截圖)

在巴士上人有三急,你會選擇衝下車,抑或就地解決?有網民前日(16日)在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」上載影片,只見巴士上層車廂的後排空置座位地上,有一大堆啡黑色糊狀疑似大便的物體。拍片者忍不住爆粗稱,「X你老X,一上車已經覺得超臭」,惟附近座位的乘客仍不感異樣地坐在上層乘車。

網民:咁大堆,真係急到瀨

影片引起網上熱議,網民都直呼誇張,「咁大堆,真係急到瀨」、「啲屎好黑好熱氣」、「個位咁窄點屙落去」、「咦,點解得舊屎但無紙巾嘅...」、「你漏咗嘢呀」。不過更令網民詫異的是,全車人竟然沒有異樣,可以面不改容繼續坐車,「最勁冇人覺得有問題照坐」、「成車人都要走啦,上層仲有人坐嘅?」。

相關影片截圖(多圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受