Ad Block Ad Block
本地
2022-12-21 16:03:19

網上熱話|港女聖誕前帶男友返屋企 父母竟疑請PTBF

分享:
港女聖誕帶男友返屋企,父母竟懷疑請PTBF。(《香港愛情故事》網上劇照截圖)

港女聖誕帶男友返屋企,父母竟懷疑請PTBF。(《香港愛情故事》網上劇照截圖)

普天同慶的聖誕節臨近,相信不少單身族都希望在佳節前「脫單」。惟近日有港女在網上討論區發文,指今年聖誕前夕,終於識到「好男仔」帶返屋企,並順便見家長,不過她的父母竟然懷疑一直單身的女兒是聘請「PTBF」(出租男友)來欺騙他們,惹來網民熱議。

港女指父母曾關心她「係唔係鍾意女仔」

有港女在香港討論區以「今個聖誕終於有男朋友帶返屋企啦」為題發文。文中提到自己「已經20幾歲人,30歲都就嚟」,但「仲未識到過男朋友」,父母一直都好擔心她會「嫁唔出」,有時候「佢地仲會問我其實我係唔係鍾意女仔,仲話如果有女朋友都可以帶返去見佢,佢地都好開明」,惟港女無奈「唔好講女朋友啦,連男朋友都冇。」

港女續指,在今年的父親節,由於未能帶男朋友回家與父親慶祝,「阿爸仲發晒脾氣,最後餐飯都食得唔開心」,惟「好彩,今次趕係聖誕節前夕,識到個好好嘅男仔,都一齊左。所以諗住今年聖誕就帶男朋友返屋企順便見家長。她坦言,父母得知她將帶男友回家後亦感到開心,詢問了不少有關男友的事情,包括男友喜歡的食物等。然而港女指「另一方面,佢哋好似又懷疑我呃佢哋,係唔係因為知佢哋想我快啲識男朋友,佢哋懷疑我請PTBF呃佢哋」。她唯有無奈地表示「真係帶埋男朋友返去佢哋都要懷疑我!」

Ad Block

網民笑言「可能搞大埋個肚先會信」

帖文惹來網民爆笑留言,有網民建議港女「當住佢哋面錫番啖」、「食完飯就同條仔入房休息下咁佢地就唔懷疑你」、「咁唔係好囉,快D上埋床,生埋仔,你父母一定關心到癲」、「可能搞大埋個肚先會信」、「咁嘅情節,真系(係)做戲先至有」,亦有港男因為帖文吐露心聲,指「女搵其實男有幾難?我40幾歲都未識到1個女朋友,都諗住孤獨終老。」

有港女在香港討論區發文,指今年聖誕前終於有男朋友帶返屋企。(香港討論區網頁截圖)

有港女在香港討論區發文,指今年聖誕前終於有男朋友帶返屋企。(香港討論區網頁截圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受