Ad Block Ad Block
本地
2022-11-01 15:38:54

網上熱話|美國駐港澳總領事落區買兩餸飯獲網民大讚貼地 到底叫咩餸?

分享:
梅儒瑞

梅儒瑞落區買兩餸飯。(美國駐港澳總領事FB)

近年兩餸飯盛行,即使疫情影響經濟,兩餸飯專門店亦於不斷擴張,以平價快餐造福一眾街坊。美國駐港澳總領事梅儒瑞(Gregory May)今日(11月1日)在社交平台上載光顧兩餸飯店照片,指「終於搵咗個機會同香港上班族一齊排隊去嗌個嚟做lunch,價格實惠得嚟又好味喎!你哋必揀嘅餸又係咩呢?」,獲得不少網民大讚領事「貼地」。

梅儒瑞落區買兩餸飯。(美國駐港澳總領事FB) 梅儒瑞落區買兩餸飯。(美國駐港澳總領事FB) 梅儒瑞買了臘味芥蘭+薯仔雞。(美國駐港澳總領事FB)

this this dish為臘味芥蘭+薯仔雞

亦有不少網民於留言區亦打趣說,梅儒瑞於餐廳叫餸時,或會因不懂廣東話,而叫「this this and this meal」,亦有網民留言推介「try samsung (3 dishes)rice next time」,不過美國駐港澳總領事FB版主,便開估梅儒瑞叫咩餸:「好多人問總領事叫咗邊兩個餸,就係:臘味芥蘭+薯仔雞。」

梅儒瑞被讚走入社區了解民生

梅儒瑞光顧兩餸飯得到不少網民稱讚,有人留言指他是真正「走入社區👍🏻了解民生」,「真正說好香港故事」。亦有網民大嘆,香港由「東方之珠美食天堂變國際大刀會同兩餸飯之都」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受