Ad Block Ad Block
本地
2023-02-26 17:10:10

蔡天鳳碎屍案丨現任老爺奶奶首開腔 極度痛心:係一個冇血緣嘅寶貝女 老公Chris:好感激佢喺我嘅生命出現

分享:
蔡天鳳碎屍案

蔡天鳳慘遭殺害。(蔡天鳳Ig)

譚仔米線創辦人的媳婦、28歲名媛蔡天鳳(Abby Choi),日前證實遭殺害和肢解。對於媳婦遇害,其現任老爺和奶奶透過媳婦的好友「豹太」發聲,他們都對事件十分痛心,對Abby的人品和性格讚賞有加,指媳婦有孝心、毫無架子;老爺亦指一家相處融洽,更形容Abby「係一個冇血緣嘅寶貝女」,希望可以為媳婦討回公道。而現任老公Chris亦表示Abby心地善良,「好開心同感激佢喺我嘅生命出現」。

尊重老爺奶奶 一家相處融洽

蔡天鳳的現任奶奶表示: 結咗婚番嚟,女又係佢新抱又係佢,好尊重我哋兩個,母親節同我生日一定要同我食飯同埋買禮物俾我,對管家工人姐姐同司機都好好,從來都冇架子 。」而現任老爺亦說:「咁多朋友都咁錫佢,佢係一個好錫朋友嘅人,就連司機都讚佢係一個好盡責嘅媽咪,對我同媽咪都好尊重、好客氣,我哋一家一齊去下旅行,好融洽,係一個冇血緣嘅寶貝女。」

蔡天鳳

Chris(右)形容太太蔡天鳳「永遠想幫人」。

Ad Block

現任老公ChrisAbby心地善良 永遠想幫人

此外,蔡天鳳的現任老公Chris亦說:「好開心同感激佢喺我嘅生命出現,帶咗四個咁得意咁聽話嘅小朋友俾我。好扶持我同好愛我嘅一個人。Abby生前係一個好好心地好善良嘅人,永遠都想幫人,我覺得邊個做到佢屋企人同朋友係嗰個人嘅福氣。」

「豹太」昨晚在一個網上節目上,亦曾指希望大家不要騷擾譚家的家人,兩老透過她向媒體表示:「非常非常之痛心,非常非常之傷心,希望可以幫Abby討番個公道。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受