Ad Block Ad Block
本地
2024-02-12 19:00:58

賀歲盃2024|球星教波被投訴? 將軍澳居民解釋:聲浪大到LP6都聽到

分享:
將軍澳居民解釋有關報警原因。(網上圖片)

將軍澳居民解釋有關報警原因。(網上圖片)

17位國際級昔日名將,明日(13日)將在大球場與香港明星隊進行表演賽。而今日(12日)多位球星分別到將軍澳足球中心及傑志足球學校,指導小球員球技。然而期間網傳有鄰近的居民因為嘈音問題投訴及報警,惹起網民的質疑。不過在報道後,有將軍澳網民就抱不平,指控大會聲浪是真的過大,騷擾到鄰近居民。

多位昔日球壇名將在今早到將軍澳足球中心,指導小球員。期間引起了鄰近日出康城的居民不滿,有關消息傳出後,網民普遍在批評香港人輕易就投訴,就連大球星都「冇面畀」,還笑說真的難怪大球星都不想來。

將軍澳網民駁斥投訴一事。(Facebook截圖)

將軍澳網民駁斥投訴一事。(Facebook截圖)

然而消息流出不久,有將軍澳居民就在網上反駁:「佢地(哋)俾人投訴唔係因為純踢波練習,而係SET左(咗)音響,主持人勁HIGH,個聲浪大到連LP6都聽到。即係等於將南海邊,傳到去將軍澳站咁既(嘅)距離,所以更莫講最近果D(啲)人有咩感受,先有人投訴佢地(哋)叫佢地(哋)細聲」他又指「個EVENT 200人都冇,我理解到點解有人會投訴既(嘅)所以」

不過,包括李華度(Rivaldo)等人在傑志足球中心的活動,就沒有遇上類似情況。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受