Ad Block Ad Block
本地
2023-10-09 20:11:31

颱風黑雨10月來襲 謝展寰連續兩晚失眠|Ray Online

分享:
謝展寰話颱風同黑雨接住嚟,呢兩晚都瞓唔着。(資料圖片/陳奕釗攝)

謝展寰話颱風同黑雨接住嚟,呢兩晚都瞓唔着。(資料圖片/陳奕釗攝)

颱風小犬啱啱離開香港,但今日(9號)上午就迎嚟一場黑雨。環境及生態局局長謝展寰喺一個活動致辭時候話,10月仲打咁大風同埋長時間嘅黑雨,搞到佢兩晚都瞓唔着覺喎。

政府團隊徹夜不眠監察颱風

所謂何事?佢解釋一方面要𥄫住個風,今日就開始𥄫住會唔會落大雨引致山泥傾瀉等,仲話成個政府團隊都徹夜不眠𥄫住個情況,以調動人手處理。

不過佢話如果要返去最根本嘅問題,就係大家點樣避免氣候繼續變化。佢提到,港府為咗推動使用氫能,已經特別成立咗跨部門工作小組,去檢視香港唔同技術與標準,兼且有出錢出力推動試驗。

▼大批旅客滯留機場等候的士或航班▼

颱風小犬|1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局︰會與運輸署商討改善。 颱風小犬襲港期間,有約1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局指會與運輸署商討改善。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,有約1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局指會與運輸署商討改善。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,機場有多班航班延誤或取消。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,有約1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局指會與運輸署商討改善。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,機場快綫一度暫停服務。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,有約1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局指會與運輸署商討改善。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,機場有多班航班延誤或取消。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,有約1.6萬名乘客滯留機埸抱怨的士不足,機管局指會與運輸署商討改善。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,機場有多班航班延誤或取消。(羅庸軒攝) 颱風小犬襲港期間,機場有多班航班延誤或取消。(羅庸軒攝)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受