Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-11 18:30:41

阿正坐魏浚笙座駕似「末日」 舒文話音樂人大部份唔清醒

分享:
生活

Deep、阿正及舒文等,今日出席《The Singleton Just Sing》活動。

吳浩康(Deep)、阿正、舒文等今日出席《The Singleton Just Sing》活動。阿正稱,自己鍾意同閨密飲兩杯,不過自爆酒量「麻麻地」:「因為我平時都要做司儀工作,要長期保持清醒都唔敢飲,所以返到屋企先至會同啲朋友飲兩杯。」講到她至愛的魏浚笙(Jeffrey),阿正話見到Jeffrey「自帶酒精效果」,望住佢長期都「暈暈哋」好有魔力,但坐對方座駕就會即時酒醒:「如果喺坐Jeffrey嘅車就冇酒醉感,反而係清醒咗,因為危機意識好強,要掹大眼睇清楚周圍,可能會喺最後一秒睇到呢個世界。

生活

Deep感謝老闆讓他請假回歸音樂事業。

吳浩康關心地盤火災事件

Deep表示近日工作忙碌,感謝老闆願「夾期」開工,給他時間回歸音樂事業:「最近都多返好多工,多謝咁多客戶支持、網民每一個Like(日前地盤火災,家人擔心嗎?)地盤好多意外潛伏,每日返工都唔係講玩,家人都知地盤危險,佢地一早都擔心咗。」

舒文話音樂人大部份唔清醒

音樂監製人舒文樂見樂壇新人湧現,坦言要有新血才能令樂壇添朝氣:「每個人的聲線都有不同的特質,我盼活動為樂壇找到新血,上去舞台放鬆去唱、享受當下最重要。」問到音樂人係是否大部份都會鍾意飲酒,舒文說:「大部份音樂人都係唔清醒嘅,因為喺唔清醒嘅狀態表現係最好,而音樂係潛意識,要用盡方法將理性抹走,而好味嘅酒精係幫助到。」

Ad Block
生活

阿正稱,Jeffrey自帶酒精效果,看著他已令人「暈暈哋」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受