Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-22 14:15:05

陳卓賢重視每位Hellosss 透露缺乏自信原因:畀人鬧得多啦

分享:
陳卓賢重視每位Hellosss 透露缺乏自信原因:畀人鬧得多啦

Ian表示每人嘅love language唔同,有時要適當言語上表達。

MIRROR首部齊人合演的電影《12怪盜》將於本月28日上映,12位成員早前接受鄭裕玲(Do姐)主持的YouTube頻道《The Do Show》訪問,Do姐預先在社交網問鏡粉有沒有問題想問,結果收到逾4000條問題。  

陳卓賢(Ian)早前在MIRROR 演唱會尾場罕有落淚,其後他解釋主要是因為見到粉絲寫了一句「要相信自己」,令他非常感動。在訪問中,Ian 被問到為何以前缺乏自信?Ian說:「畀人鬧得多啦,我諗係入行後同以前做運動員心態好唔同,運動員心態好簡單,贏就贏﹑輸就輸,但入行後有好多被動因素,例如以前做運動員時,自信係來自於規則已定好,練嘅話就進步,進步就會打得好,打得好就會贏;但入行後所有事情唔係自己主動控制,呢樣係好主要因素(現在看開了?)好啲,過去呢幾年成長唔少。」 

Ian坦言重視每位Hellosss。

Ian坦言重視每位Hellosss。

Ian近年在社交平台表現活躍,又會跟成員互動,令粉絲更感到他重視和愛惜每個支持者,為何有這麼大轉變?Ian坦言:「一向都好重視佢哋,Day 1識佢哋已經好重視,只不過我個人同埋我成長家庭較內斂,好少表達愛,喺屋企都係,好少表達愛意及傾偈,情感比較收埋﹑內向啲,𠵱家打開咗少少。」他續指:「以前會覺得如果我係愛惜同重視粉絲,我放喺心入面,默默做一啲行動畀佢哋知道就可以,但原來有時冇咁易察覺到,有時要適當言語上表達,大家會易接收啲,每人嘅love language唔同,我表達方式一啲微細行動去關心你,但可能有啲人表達方式係用語言,要同你講掛住你﹑鍾意你,我覺得咁樣做咗之後,大家嘅關係及連繫再強咗。」

Ad Block
Ian露以往失自信原因:畀人鬧得多啦。

Ian露以往失自信原因:畀人鬧得多啦。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受