Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-17 12:55:27

《聲夢一》張馳豪孖林智樂及潘靜文5月開騷 預告操肌除衫騷body

分享:
《聲夢一》張馳豪、林智樂及潘靜文為全新系列現場音樂會《音樂出沒》打頭陣。

《聲夢一》張馳豪、林智樂及潘靜文為全新系列現場音樂會《音樂出沒》打頭陣。

《聲夢傳奇一》張馳豪(Aska)、林智樂(Felix)及潘靜文(Sherman)合體為全新系列現場音樂會《音樂出沒》打響頭炮,將於5月18日假海洋公園安盛怡慶坊舉行《音樂出沒 First Jump 第一彈 Aska 張馳豪 X Felix 林智樂 X Sherman潘靜文》,3人配合大會「First Jump」主題拍攝海報,做跳躍動作拍足8小時。

張馳豪預告將於音樂會上除衫show 結實body。 張馳豪身形fit爆。

大尺度演出

身形fit爆的張馳豪出新歌又開演唱會,務求展現自己最好一面,特地操肌和控制飲食,他預告,「嚟緊開騷我都要繼續再爆seed操肌,希望到時效果比海報更加『爆肌』!台上除衫騷Body一定冇問題!會構思其他大尺度的演出,而家要就先賣個關子!總之買飛入嚟睇!

林智樂表示會邀請炎明熹睇騷。 林智樂為拍音樂會海報,跳足8小時。

邀炎明熹睇騷

日前獲炎明熹(Gigi)邀請擔任演唱會嘉賓的Felix則透露已邀請了Gigi睇騷:「佢(Gigi)本身都知道我哋3個開騷,我喺後台都有親自邀請佢嚟睇返我個騷!」FelixAska老友鬼鬼,早前連見偶像A-Lin自肥都一齊,大膽邀請對方聽自己新歌:「其實當日仲撞到我哋《聲夢》導師 Gin Lee、泳兒同Janice,我有逐個邀請佢哋嚟睇騷,被公司同事笑我有鋪『邀請癮,去到邊都邀請人,做咗人肉流動宣傳,我都畀個叻自己!」

《聲夢一》潘靜文將於張馳豪和林智樂開騷。 《聲夢一》潘靜文擔心被張馳豪和林智樂激動氣絕。

擔心被激到氣絕

唯一一位女將潘靜文(Sherman)被問到怕不怕21女最後組成「嬲」組合,Sherman:「 佢兩個私底下係隻甩繩馬騮咁,希望去到綵排及演出嘅時候,唔會畀佢哋激到氣絕!不過,歌單方面都想可以搵啲合唱歌,又或者有啲位可以合埋我哋三把「男女男」聲去唱,仲諗緊會唔會可以re-arrange啲歌去呈現出嚟!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受