Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-22 15:14:45

Anson Lo難忘與郭富城合作 Edan未有拍拖意欲

分享:
Anson Lo難忘與郭富城合作。

Anson Lo難忘與郭富城合作。

MIRROR首部齊人合演的電影《12怪盜》將於本月28日上映,12位成員早前接受鄭裕玲(Do姐)主持的YouTube頻道《The Do Show》訪問,Do姐預先在社交網問鏡粉有沒有問題想問,結果收到逾4000條問題。

Anson Lo自爆一個壞習慣。

Anson Lo自爆一個壞習慣。

Do姐問到入行前曾任dancerAnson Lo,最難忘的合作巨星,他說:「一定係郭富城,雖然我同佢係冇乜點講過嘢,因為嗰時仲好細,我係成班前輩舞蹈員朋友中最新嘅幾個,有幸入到去佢哋隊Crew,成為舞蹈員已經係好難做到嘅事,以前細個排舞成日覺得明星排舞,都係排一陣就休息好耐先再排,但我見到嘅郭富城就係排好耐,每次一播歌都係全力以赴,最記得Sunny Wong前輩問佢要唔要唞下,但都會話唔唞繼續跳,佢嘅Chur,佢對自己嘅要求,令到我而家每次排舞時,啲人叫我休息,我都會話唔好,排多幾次先,係影響我好多,好深刻。」而入行後Anson Lo稱與城城都碰面過幾次,感覺好奇妙,並希望能有城城的毅力,「佢好值得尊重,除咗跳唱,演戲都好好,係全能藝人。」

Edan未有拍拖意欲。

Edan未有拍拖意欲。

Do 姐又要求Anson Lo 自爆一個壞習慣,身邊隊友即議論紛紛:「食宵夜」、「沖涼唱歌」,他就說:「兩三日剪一次指甲」。

談到早前Edan 表示《盜月者》若票房達4千萬會曬「八月十五」,今次《12怪盜》12子會曬「八月十五」派福利?Edan謂當日只是做訪問開玩笑,更揚言:「咁今次《12怪盜》票房12千萬,咁就12個人騷嘞!」一眾隊友即非常大反應笑言:「你講㗎咋!你自己騷12次嘞!」提到感情事,單身多年的Edan坦言現在不是一個好Timing,現階段就算遇上合眼緣的人,都不會開始一段感情,因為當看不到終點或結果時,好像浪費大家一起時間,除非遇到一個令他有「砰一聲」控制不了自己的人。

Edan揚言《12怪盜》票房1億2千萬曬股。

Edan揚言《12怪盜》票房1億2千萬曬股。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受