Ad Block Ad Block
新聞
2018-04-23 06:00:00

勞福局長羅致光IQ爆棚 神童最愛睇報紙

分享:

勞工及福利局局長羅致光做了新一期馬會刊物《駿步人生》封面人物。好多人都聽聞佢IQ高,有幾高呢?專訪裡面話係160,咁梗係讀書無壓力啦!


羅局長話自己興趣廣泛,由小學到初中的課餘時間,大都用來閱報,由日報到晚報,由新聞版到馬經版,統統不會錯過。如果當時am730已經面世,Ray估計佢都會日日睇。


羅局長好奇心強,佢話「跳Tango、瑜伽、打橋牌,報紙有甚麼都會看,當然包括馬經。」原來佢讀書時代已經「刨馬經」,更會與專業馬評人「較技」。佢同記者話:「每次賽馬前都會貼兩隻馬,當買$5、$10,年底結算,看馬評家贏得多,還是自己贏得多。不是永遠排第一,但都試過前列。」「這和打機升呢不同,我喜歡看資料、看數據,看分析,看人與人的關係。」


講番D政策嚴肅問題,佢話「熱廚房」沒想像般的熱,而佢特別關注在職貧窮和長者貧窮,指部分長者雖有資產,若不能將資產變為穩定收入,生活質素也未必改善;而低收入人士如果家庭人口多,負擔委實很重。而香港是否理想的終老地方?他直言相對福利制度完備的社會,香港未算好好,但那些地方抽稅較重。安老事務上,香港是比上不足比下有餘。至於小康出身嘅佢,亦承認未試過「捱窮」,這是經驗上的限制,不過佢補充,所謂體會,有時關乎你能否設身處地諗其他人。


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受