Ad Block Ad Block
財經
2021-06-02 04:30:00
日報

代言人有冇影響你決定?

分享:

兩大銀行滙豐和CITI,分別找了兩大天王來代言,sor,仲用「天王」這詞彙,是否太out呢?但尊貴的戶口、目標是尊貴的客戶,找來夠分量的代言人以顯身價,也是應該。
 

飯局中,我問兩個有資格開戶,又正準備開多一個銀行戶口的朋友,會否因為代言人而影響開戶選擇決定?


都答:不會。「揀銀行,唔係純粹揀形象,真係揀細節喎。服務、產品之外,梗係睇可唔可靠啦,咁可唔可靠,同代言人無關。」客戶真清醒。


另一個話,「如果兩個都可靠,如果一樣啦吓,就真係仲揀開戶推廣內容,回贈呀、現金獎賞嗰啲,邊個代言呢啲都好實際」。


真係廣告永恆真理之一:平日做形象,追數俾著數。


乜都係假,一出半價呀、送現金呀,即刻有客到!


然後我問,咁你兩個又話開離岸戶口,又話分散風險轉銀行,最後決定開邊間?


T:「我開咗CITI gold,順手離岸埋」,因為離岸所以揀花旗?佢話:「又唔係得晒,我老婆話,Leon個廣告講嘢冇咁作狀,自然好多,佢揀CITI」。

相關專欄美心無罪.代言有理
https://www.facebook.com/BudmingBudming   IG:budmingbudming  逢周二至三刊登

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受