Ad Block Ad Block
娛樂
2019-04-17 06:00:00

「唔知」是一個訊號

分享:

昔年任職娛樂新聞主管,律師教定一句百搭傍身,叫「唔記得咗」──遇到不能說的秘密(例如消息來源或線人身份),上法庭遭盤問,講「唔答」太對抗性,講「唔係」直頭作假證供啦,都不宜,唯獨「唔記得咗」最穩陣。回憶這回事,誰敢誇永誌不忘?萬一形勢逆轉,又可以改口「忽然醒起番」,吹得我漲嗎?

不過,我被年輕人一句更絕的吹漲,叫「唔知」。居然還有這招!


「係咪拍緊拖?」「唔知。」「考試識唔識?」「唔知。」「溫書熟唔熟?」「唔知。」「食咗飯未?」「唔知。」「老竇姓乜?」「唔知。」虧他們答得出,吾輩大概一世想不出竟能咁敷衍。哼哼,果然廢青、宅男、hea女……


且慢,直至Shine的徐天佑提醒我:「唔係唔知,係唔想講俾你知。」我才懂,「唔知」,原來是「唔想講俾你知」的省略語。當閣下頻頻聽到「唔知」,別埋怨新一代水平低,可能只因頂閣下唔順,人家算客氣了。


徐天佑(還有黃又南),豈非曾經大眾心目中廢青代表嗎?Shine又名嘥嘛,不經不覺卅五歲了,但總比較貼市。


人人都年輕過,即使不年輕,套用老歌也該明白,周星馳唱:
更多淒淒楚楚的遭遇,你不知道,亦不想講你知。
──徐小鳳《變色感情》


尤其為人父母者,子女愈來愈多「唔知」,是一個訊號,是時候放手。


二十年雜誌人,現職網上電視總編輯。
逢星期三刊登

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受