Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-24 04:30:15
日報

《造星》推的孩子

分享:
我推的孩子

《我推的孩子》揭露演藝圈偶像與飯圈的黑暗面。

全民造星Ⅴ

《全民造星Ⅴ》完騷前,無一位參賽是親生仔,包括三甲。

動漫《我推的孩子》集偶像飯圈與暗黑復仇元素,其中一段偶像參加戀愛真人騷,有人好扮嘢但全世界都好鍾意,有人傻豬豬咁率真又被網上欺凌到想死。當中有句對白係:「謊言是保護自己的最好辦法。」因為真人騷做任何嘢,大家左腦知道係節目效果,右腦仍然會入咗個藝人數。依家係大眾/爆料/網上亦真亦假嘅片言,都比太空總署話你知有粒隕石飛緊埋嚟更多人信嘅年代。真人騷賣真,加網絡放射,假嘢一樣獲得真感情。

你睇《全民造星》,今年其中一個話題係有冇邊個係「親生仔」?到底乜嘢係「親生仔」?通常係指同電視台已經簽約嘅藝人,譬如當年林峯,捧到去「亞太」;我收到嘅風係viu喺節目播完前,冇同任何一位參賽者簽約。

推論落去,有三個可能:1)我收錯風;2)製作團隊偏愛某部分參賽者,傳傳下就話佢係親生仔。當然製作組都可以剪得你好啲,但每次晉級都係評判決定,咁係親生仔咩?3)純粹有人「覺得佢哋係」,大家無諗真就信晒再輻射出去。

Ad Block

冇人一早簽咗viu,但我收到風,好多參賽者反而一早簽咗經理人。例如我好鍾意嘅一個rapper參賽者,聽講一早簽咗位好有經驗嘅經理人。睇佢第一回合rap時,有一句係寸另外兩位參賽者係親生仔,嗰秒我超high,覺得佢直腸直肚,respect。但佢最後講咗句︰「我愛王峰KC!」(被佢寸完嘅參賽者)。作為 rapper,寸係OK, 你即刻兜返?

而當我知道,一個有經理人嘅藝人,公開寸其實冇經理人嘅對手,我諗起黃子華先生嘅名句:搵食啫。當然,我係經理人都會叫自己個artist去《造星》,免費宣傳。

今年《造星》,冠亞同分,季軍仲三人同分,最後都係靠民選定高低,真正嘅《全民造星》,只係「甚麼民就會製造甚麼星」,「甚麼資訊就會製造甚麼民」。咁到底,甚麼又能製造甚麼資訊?


《我推的孩子》有一句︰「謊言,就是極至的愛。」
 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受