Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-12 04:30:03
日報

成就岑珈其做主角的四個人

分享:
岑珈其

網絡世界確實乜人都有。

上周五(8月5日),有位聲稱「我好鍾意寫影評」的人,在自己的Facebook專頁批評《緣路山旮旯》不好看,令他「如坐針氈」,但理據基礎竟非劇本弱或演技差,而是主角岑珈其相貌平庸,更說:「想跳入個screen打×佢,想坐時光機欺凌佢,欺凌到佢大個唔敢做演員」。驚覺原來寫影評可以這樣「不講戲」、「不講理」,直接變成人身攻擊。風氣如此,固然令人「嘆為觀止」,但亦知道譁眾取寵從來有市場,該名仁兄的言論一出,立即引來網民熱議,認同好派嬲也好,帖文觸及率上升,帶挈專頁愈炒愈旺,直至「爺爺」(岑的暱稱)現真身留言:「我嘅樣衰令你難受,影響到你唔好意思,但我真係真係好鍾意做演員,就算你坐時光機返去我以前細個欺凌我,我都會想做演員」,才一下子扭轉局面,令普羅大眾不再被這種低質輿論牽着走,更成為吸引觀眾買飛入場的最強動力。截至周三(8月10日),《緣路》累積票房衝破190萬港元,惟電影公司透露,距離「打個和」(收支平衡)尚有一段距離 ── 據黃浩然導演早前接受訪問時說,《緣路》的製作預算只有270萬港元,若要回本,票房大概需要700至800萬 ── 故現階段不能說「打勝仗」。

由汽車到主角

岑珈其戲裡跟余香凝、梁雍婷、陳漢娜、張紋嘉、蘇麗珊5位女演員有對手戲(劇本初版有9個),更與余梁二人有親熱戲,到底當初他怎樣得到這個擔正做「山旮旯韋小寶」的機會?7月15日,亦即《緣路》上畫前約3個星期,在電影公司安排下,有機會和「爺爺」在遊艇上,一邊吹海風一邊做訪問,因為最想知,所以開首即問這一條,「爺爺」說一切緣於2018年上映的《逆向誘拐》。

「我同(《緣路》)監製Teresa(鄺珮詩,即黃浩然太太)識咗好多年,所以就識咗導演,拍咗《逆向誘拐》,當時真係客串下。因為導演好鍾意車,我又好鍾意車喎,有時都會傾下,我就成日撩下導演:『你可唔可以寫套戲俾我演呀?』導就話:『好呀,睇下有啲咩啱(適合)做啦。』(之後)導演真係有啲故仔同我傾,慢慢延伸咗呢個故事,但當時佢只係話『有個故仔啱你喎,我哋不如諗下啦,(因為角色)需要揸車嘅』,冇講實真係會搵,因為佢都知唔係咁容易,唔止開戲,係咪可以做男主角,係咪真係有投資者接受,有好多原因。」

4人成就主角之路

一段時間之後,岑珈其從導演口中得悉自己將會成為《緣路》男一,自細已渴望成為演員,如今得到這個千載難逢的演出機會,「爺爺」坦言由衷感激三個人,第一位是導演,第二位是高先電影專責海外發行的曾憲玟(Felix Tsang),第三位是余香凝。「導演同我講:『你要多謝兩個人,一個係Felix Tsang,係佢同我講,你真係好適合做呢個角色。』因為導演當初寫呢個劇本嘅時候,係(依)照住我嚟寫,但中間(過程)有啲投資者或者合夥人會覺得:係咪可以轉人(易角)呀?佢真係做男主角?得唔得㗎?所以導演真係有搵過其他人去cast,最終傾完都係覺得搵岑珈其。」

Ad Block

促成「爺爺入波」的關鍵人物是余香凝。「(開戲前)導演已經預咗其中一個女主角係Jennifer,而佢同導演傾嘅時候,係好強烈同導演講(建議):『你真係搵岑珈其啦,佢真係好啱做,佢真係可以!』而我同Jennifer又真係好有火花,我自己都覺得,同佢拍得最舒服,最有默契,所以好多謝佢。」我問「爺爺」,到底他們說的「適合」是甚麼意思,他說:「因為(阿厚)呢個男仔,外形唔討好,係個典型好普通嘅男仔,四周圍都會出現,你見到佢個樣唔會話:好靚仔呀,如果係好靚仔嘅,都唔使媾女啦,(對方)都已經被迷倒。另一樣嘢,導演當時都有話,因為故事入面,阿厚要去唔同地方送女仔返屋企,所以佢要有車牌,又真係咁啱我有棍波車牌。」 

Ad Block

今年32歲的「爺爺」說,當年滿18歲之後,已立即報名學車,「一來我好鍾意車,二來阿媽話有車牌傍身,有咩事做嘢都方便啲,加上我爸爸以前係貨車司機,我成日都會坐佢架車,覺得揸車好得意,同埋『好係爸爸』(父親身份投射)。所以一到18歲,就立即去考車牌,係棍波車牌。」所以話說回來,除了上述提及的三個人外,其實尚有第四個人促使岑珈其當上《緣路》男主角;對他而言,這大概是父親送給自己最厚重的禮物。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受