Ad Block Ad Block
新聞
2019-06-06 06:00:00

人來人去

分享:

創業又好,做生意又好,打工又好,通常都有團隊戰友一齊打拼。在人來人往的洪流中有機會合作就是有緣,有緣相遇有緣合作,亦會緣起緣落。

一位同事在面書帖上寫下他的心情,容我借他部分內容,他手寫我心。
 

「早幾年嘅我真係希望過,呢世都係呢班同事。成長,捱,再成長。然後每一年我地(哋)可以重温我哋過往每年嘅team飯相。

邊有可能?人各有志。而人各有志唔係壞事。思前想後,我唯有希望呢度可以做到喜馬拉雅山腰大本營,迎送一個又一個計劃爬上去嘅人。

互相幫助,plot下(吓)地圖,點算下(吓)裝備,傾下(吓)講下山腳嘅趣事,山峰嘅幻想,分享下攻頂嘅五次成功同二千次失敗,然後為每個人都繡上自家布章,做個留念,為往後路段打打氣。

攻過頂嘅朋友,期望佢會記得條路,再嚟坐坐,歇息一下。當然,呢個大本營亦會派出自家攻頂隊伍。到有日,物再是,人再非,甚至我同你都唔喺度嘅時候,但願敢衝敢試敢玩敢晒嘅精神長存」

創業有人為發達,有人為出名,若果自己有本事做到一番成績就當然為你高興,更多的情況是團隊的合作才能玉成其美,相信每一個人都為成功付出自己的一份。

作為領導者要肩負領頭的擔子,又要創新又要教育,更要凝聚團隊,成功後我更喜歡站在他們後面,看著團隊的成果開心的笑容,為他們的努力而驕傲。

最後,因版面調動關係,本欄會暫時休息,有緣再見。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受