Ad Block Ad Block
新聞
2018-03-16 06:00:00

天堂背後 馬爾代夫

分享:
麥兜所言「……椰林樹影、水清沙幼、藍天白雲,是位於印度洋上的世外桃源……」

麥兜所言「……椰林樹影、水清沙幼、藍天白雲,是位於印度洋上的世外桃源……」

一講起馬爾代夫,就會諗起快將沉沒。時日飛逝,但唔見有嚴重下降。反而因流傳將會消失,而多咗建設多咗人,叫小島貌似不斷光芒。


馬爾代夫英文為Maldives,名字可能源於印度語言中的花環(maala)及島嶼(dweepu)之意思,其鄰近Sri Lanka,所以出入境時會容易買到斯里蘭卡茶葉。這島國由26組天然礁石群組成,約有1,192座珊瑚礁島,被稱為人間天堂。連麥兜都話「……椰林樹影、水清沙幼、藍天白雲,是位於印度洋上的世外桃源……」
 

無分四季,只有旱季同雨季嘅馬爾代夫,一般氣溫大約30度左右,乘著海風非常舒服。 Rehendi小屋酒店,為馬爾代夫之五星級享受。 一個Thank You,是大財團向旅客的表達,當地人能受惠的其實不多。 夕陽西斜,海天一色,與普遍居民的貧窮生活大相徑庭。

唔食就瞓 唔瞓就玩
無分四季,只有旱季同雨季嘅馬爾代夫,每逢11月至4月為旺季,一般氣溫大約攝氏30度左右,唔使冷氣乘著海風非常舒服。加上每個小島只有一間酒店,隨意自由活動,不論海灘或者泳池游水、沙灘排球、浮潛、划艇、甚至求婚等等,都可以根據自己喜好時間而決定。全時間的自助餐,任你彈出彈入,攰就瞓、餓就食,隨意即興。再唔係出海觀賞鯨鯊、海豚、海龜;潛水、跳降傘玩埋水上電單車,唔使跟團又唔使導遊,全大自然的寫意生活,仲可以整個SPA同瑜伽。

做得一島一店,當然背後有大財團。旅遊島嶼由私人發展為度假設施,如要過島即是要換酒店。其實馬爾代夫得一個機場,設於首都Malé(馬累),面積得五分二個南丫島咁大,絕大部分商業機構同埋政府部門都設喺呢度。落機之後要坐船去小島,剩惠最少100美元;再唔係可以用四倍價錢選擇水上飛機。首都人口密度超高,如同旺角至深水埗一帶比較,仲要差得遠,與周邊所布滿的珊瑚環礁正好相反。


唔信唔得 唔順就打
冇Rehendi五星級小屋、亦冇Bikini女郎,有嘅都係被逼要包實晒的伊斯蘭裝束。冇電梯的數層高小樓、密麻麻的狹窄街道、非自助式的平價地道小食,就是貧富懸殊下的馬爾代夫。自從1887年被殖民緣故而被英國保護,至1965年獨立並於1968年成為共和國總統制度。相傳第一批定居者係嚟自鄰近印度大陸南岸嘅船民,不過同其他太平洋的小島如關島和塞班島命運一樣,原住民喺本土發展都係冇乜好,都係被西方的有錢人控制了地方。亦正因為伊斯蘭信仰原因,有傳當地婦女三分一曾受暴力對待。

Ad Block


唔妥就鎖,唔改就沉
馬爾代夫近年政局不穩,恢復死刑判決、異見人士被捕之餘,前總統亦被迫流亡海外,國家2月時曾經宣布全國進入緊急狀態。無助之下人民被迫智慧地對外詳列與政府有密切關係的酒店財團,列出顏色警示供旅客參考。紅色代表違背人權,綠色則相反,從而迫使政府正視。

呢個世界上最低的國家,平均陸地海拔高度只得1.5米,仲要當中有80%不到1米。但係快將陸沉嘅原因,並唔只因為全球暖化,令到海平面上升而海岸侵蝕,而係正在下滑的人權保障,天堂背後,民不聊生。
 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受