Ad Block Ad Block
新聞
2019-06-06 06:00:00

改變世界?Apple TV 將支援PS4及Xbox手掣!

分享:

剛剛完咗嘅年度Apple發布會WWDC,公布咗唔少新產品及新系統等改變,詳情土下座就唔講啦,但因為其他嘢太吸引,令到當中有個重點好容易被人忽視,就係Apple終於宣布tvOS會支援PS4同Xbox手掣!咁可以支援手掣又點呢?如果簡單講,只要開發肯做多個tvOS版本嘅App,就可以令大家而家響iPhone玩緊嘅game如《FF》或《DQ》等逆移植去手機嘅經典遊戲,立即用手掣操作,變成有「家用機平台」嘅體驗。可能你會話,其實Apple TV可以用藍牙手掣唔係咩新聞,一早有啦!不過,直接由PS同Xbox兩大遊戲廠協力,同第三方嘅配件支援,個人睇落就相當唔同!就好似當年真無線耳機都唔係咩新嘢,但由Apple「跟風」推出後先推動到市場一樣。長遠講,game廠開發專為tvOS同手掣而設嘅game已經係可以見到嘅事,大家幻想下,好似宣布今年推出嘅任天堂iOS遊戲《Mario Kart Tour》,如果突然做多個tvOS版,加入番手掣操作,咁到時用PS4手掣響Apple TV玩任天堂遊戲,呢個咁不可思議又離晒譜嘅事情就會好快變成現實了!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受