Ad Block Ad Block
生活
2022-08-31 18:00:00

「bear熊 + 花媽媽」上集

分享:

上一次傾到唔好喺路邊執嘢,因為如果你執到果野,有靈跟住嘅話,以後佢同你就日以繼夜,相對24小時,成為同居密友。但係今日,我講嘅故仔剛好相反,配角係一件玩具垃圾,被人拋棄之後,一直有作為主角嘅靈守護,堅持唔俾人執走佢,似乎係等緊某個至親返來。

 

故事開始,發生地點係元朗。個陣時我成日去農地種田,務必經過田主嘅屋企。喺佢屋企前面,係一個垃圾堆,長年有人傾倒工業廢料同埋生活垃圾,搞到「冤崩爛臭」。每當我路過嘅時候,都會習慣掩住個鼻,加快腳步,更加唔會理佢有乜嘢喺度。直至到有一日,怪事發生。嗰日落緊毛毛雨,又係經過個度,無意間我發現垃圾堆裡面有一件玩具,佢竟然吸引到我。一隻被拋棄嘅毛毛熊,老實講,有D污糟,不過睇落去之前應該幾貴。佢肥嘟嘟上身深咖啡色毛,屁股毛灰色。從佢嘅身上嘅使用痕跡,估計佢有返咁上下年紀。我攞上嚟睇嘅時候,背脊度穿咗個窿,勉強用線聯返,不過手工好麻麻。嗰個開口已經爆線,裏面嘅白色絨毛都跑晒出嚟。佢最有特色嘅係身穿一件手工織嘅冷背心,同埋帶一頂冷帽,前面綉咗個英文字母B (有啲似超人胸前嘅S️標誌)。不過件衫仔同埋頂帽仔都冇用針線聯埋一齊,只係用一個黑色頂夾夾住,係以前老人家好鍾意用嘅款式。

 

正當我係度幫佢檢查傷勢嘅時候,突然之間……爛鬼小熊竟然開口說話。「Hello How do you do?突然標一句老式嘅英語問候。

 

WTF…我一聽,嚇咗一跳,我鬆手,隻熊仔自己跌落地下,然後碌咗一輪。當時隻熊仔係地下,識講緊嘢,猛話︰「好痛呀,好痛呀。」見到D咁奇怪嘅事,我自然下意識摸吓自己額頭,除咗證明冇撞邪之外,仲睇下自己係咪日光日白發夢。

 

小熊係我大約兩米遠嘅地方,郁都冇郁,只係仲係度講緊野,仲講到眉飛色舞,不過又好似語無倫次。「你……係邊個呀?今日落雨有冇帶遮?我把遮都唔知去咗邊,我記得好似係黑色嘅,唔係,我記得了,係咖啡色㗎,係三嬸送俾我嘅,不過而家真係唔記得邊個送俾佢啦,陰公,成日冇記性。前幾日呢度有人開架死人車,嗰個肥佬㗎大貨車,開到好似坦克車咁,成氹水被佢濺起晒,搞到bear熊成身濕晒。冇解嘅,咁樣開車,想害死人咩。」

Ad Block

 

一輪機關槍嘅自問自答,我開始時都係聽得一頭霧水,不過最後都成功歸納到以下嘅內容。嗰隻熊叫Bear熊,好似有把遮,一直喺呢度,整濕咗個身。等等,咪住,我突然諗到啲野。我慢慢走過去,地上執起爛掃把,作為防身。然後走近Bear熊附近,行咗個圈,睇睇發生咩事。果然,我發現咗「靈出沒」,即係有靈係度。我往垃圾堆另一頭嘅公廁方向睇,終於俾我搵到佢。一個阿婆嘅靈,正坐係一張舊式八仙桌上,喺上面玩緊搖搖板,佢當時笑笑口望住我,同我你眼望我眼。我差啲情不自禁,想講句「PK」,不過馬上又收口,心諗今日撞到個咁奇怪嘅事,之後可以寫落來。阿婆原來叫花媽媽,係我之後先知。佢自己喺度玩緊搖搖板。你問點玩法?佢坐正係八仙桌上面,嗰張枱自己會左右傾斜,每次郁嘅時候,佢就順勢由一邊滑去另一邊,由左邊滑去右,又由右滑去。全程張枱郁,佢就郁,個「seesaw」俾佢老人家玩到出神入化。每次佢都差啲啲就滑出枱邊,最危險嘅時候,佢又會停係半空,等一陣又滑返入枱。我睇佢表演,全場眼定定。

Ad Block

 

講度冇氣,下星期再講

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受