Ad Block Ad Block
生活
2022-09-19 12:00:00

「bear熊 + 花媽媽」中集

分享:

我聽花媽媽講咗差唔多10分鐘,睇完佢之前嘅空中表演,覺得好好玩,就坐喺張石凳度,繼續同佢吹水。講到熊仔,我即時問佢︰「到底剛才係隻熊講嘢,定係你講嘢?」。佢露出好詭異嘅神情,然後話:「呢啲就係我嚇走佢哋嘅辦法,如果唔係咁,我點樣守住「啤熊」?要等孫仔出現,就靠晒佢了。」

 

聽咗3分鐘,我總結出佢地嘅來歷。照花媽媽所講,一老一熊,已經係呢度有段日子,算得上係相依為命。一路以來,只有細路仔可以睇到佢地,成人咩都睇唔到。我問佢,係咪佢搞出來?點解要咁?佢就好鬼馬咁講:「啤熊係玩具,梗係細路仔先可以睇到啦,咁都要問?」然後用手背打咗我額頭一下。過佐一陣,佢又哄個頭埋來︰「我靜靜雞話你聽,其實係我故意唔俾佢地睇嘅,每次我都有辦法叫佢哋睇空氣,咩都睇唔到。(嘻嘻笑) 我再話你聽,Thomas仔返來,一定認出啤啤熊,點解啊?之唔係嫲嫲送俾佢了。」(笑得更大聲) 講到呢度,突然佢嘅表情又有變化,一陣好似諗緊野,一陣欲言又止,之後陷入dead air。轉個頭,來咗架的士,幾個女仔落車,吱吱喳喳唔停咁講野。我一回身睇,花媽媽同啤熊連個影都冇,連拜拜都唔講聲。但好奇怪,現場留低幾張燒過嘅紙錢,同圓型嘅紙環,紙環中間有個不規則嘅筆串紙孔,每張都燒到成灰咁。 我之後喺嗰度行咗一圈,想再等下佢地,大約過了10分鐘,確定佢哋走咗之後,至執返啲嘢返歸。

 

大約一個月後嘅某日,落住細雨,天文台預告聽日打風。我唔知點解,心血來潮,諗起佢哋兩個,有不安感。下晝5點度 ,我再坐車去垃圾站。原來毛毛雨已經落到倒瀉盆水,令到我濕到由頭到腳,好似沖涼咁。雖然咁狼狽,但我堅持入村。過嘅平常行過好熱鬧嘅士多,平常好多村民係到打躉,個日卻早早收檔,唔知係咩預感到啲唔好野發生。

 

果然,不詳野發生,不過應係我身上。就係原來擺放空汽水樽,一幢幢箱嘅後面,突然湧出幾隻大唐狗,有高有矮,肥瘦都齊。Total 5隻,3隻企到品字形,不斷係咁吠,好似交響樂;右邊又有兩隻,都係企定定,細膽到唔敢望住我,一直頭耷耷,後面個隻仲係咁走來走去,估計想隨時鬆人。佢哋將我圍咗喺中間,我一睇現場環境,心諗大鑊,衰到無路可逃。最有可上幾步之遙矮牆,但之後點落返走人,又係大問題。

Ad Block

 

正當我「腦轉彎」點樣逃出生天嘅時候,發覺中間有一隻好特別嘅黃狗,佢左邊眼係盲架,仲咬緊嘢係口,我稱呼佢為盲狗 (純粹客觀描述,冇歧視佢)。冇錯,你想得0岩,盲狗當時咬住嘅係「啤熊」。佢當時一路喘氣,中間夾雜住嘶嘶叫,仲成日左右望,好似好驚某啲嘢發生咁。等等,唔好意思各位,我講漏咗啲嘢,當時盲狗唔係向住我叫㗎,而係向住右邊,好似嗰度有啲嘢同佢對住咁。

 

好自然,我嘅焦點順着佢既目光而望過去,避開呢班狗,去到一塊荒田,有塊大石頭,上面竟然見到「花媽媽」。佢當時好似狗咁屈曲四肢,似隨時要跳落來咁。我覺得佢好有氣勢,猛虎下山,同盲狗對峙,同時係咁叫,聲音又好刺耳,好似個BB喊緊咁。當時現場好緊張,聽到我個心都卜卜跳,嚇到分唔清流緊嘅係汗定係雨水。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受