Ad Block Ad Block
生活
2022-09-21 22:00:00

「bear熊 + 花媽媽」後集

分享:

上集講到,花媽媽同班狗扎行馬,準備隨時大戰一場,為嘅就係盲狗口中嘅「啤熊」。嗰陣時真係好驚險,不過花媽媽完全面不改容,面對嗰班惡狗,佢一啲都唔驚,反而仲起勢咁樣對佢哋係咁叫,想大返佢地,嚇走佢哋。但咬住啤啤熊嘅盲狗,仍然企咗喺度,好似無咩反應,不過其他狗就開始想縮。

 

雨落得越來越大,佢哋嗰啲吠聲亦越來越細,由聲大大既汪汪叫,變成低水嘅嗚嗚聲。而且當中開始有三隻黃狗,係咁退後;前面剩返嗰兩隻,仲係咁揼低頭。此消彼長,係花媽媽反擊時候,電光火石之間,花媽媽喺舊石度跳咗落嚟,大嗌一聲,「仆你個街」。嗰一剎那,嚇到啲黃狗先係傻咗兩秒,之後至識反應,即刻想較腳,成班雞飛狗走。盲狗係呢班野裡面,絕對唔合群,老實講,佢一啲都唔驚。班狗鳥獸散,佢施施然咬住個公仔,轉身就走佐上旁邊嘅石徑,以半跑嘅速度閃。花媽媽原先掛住嚇走其他狗,無注意到佢嘅目標。過咗約半分鐘,佢先如夢初醒。佢望望我,好似有啲泄氣,但我隨即指住盲狗嘅方向,佢先至精神返來,發晒茅咁追。一狗、一靈、一人,大家一齊跑上山。好彩最後目的地只係山腰嘅一間廢置鐵皮屋,否則以我平時跑山既能力,隨時跑跑下暈低,仲要人來救。

 

辛苦唔好講,我係最後一個入到屋,已經遲過佢地成半分鐘,喘氣喘到要扶住度門係咁扯蝦。花媽媽雖然有返咁上下身形,但一啲都唔覺佢跑過。佢當時係屋裡面,同盲狗相對只有兩米距離,後者已經放低「啤熊」。花媽媽嘅表情,由我入屋後,就不斷變化。佢好似睇到某啲嘢,先係入晒神,之後有啲忟憎,再變咗嚇到擘大口,最後又皺起眉頭,仲喊咗出來。我好奇怪點解個情況突然變得咁快,先退後幾步,想睇吓究竟發生咩事。(心諗會唔會有危險) 突然,花媽媽突然衝前,抱起盲狗,然後好似水壩缺堤咁爆喊,係咁抽住抽住咁飲泣,起咁講︰「thomas仔,你終於返嚟啦,你知唔知嫲嫲等咗你幾耐,你知唔知嫲嫲幾掛住你啊。」

Ad Block

 

OK,來到呢度,相信大家唔使我畫公仔畫出腸。我慢動作咁,退返出門口。既然知道人地嫲孫團聚,我亦都唔適合問長問短。聽眾可能會怪我,點解唔去了解下孫仔係未輪迴做佐「盲狗」;亦或係花媽媽既自我完成心願。反正,靈既世界,千奇百怪,問都多Q餘。

 

 

靈識物語

 

其實某啲零佢係識得掩眼法。唔知道你有冇曾經遇過一啲事,係你解釋唔到嘅。明明話喺屋企搵一樣嘢,搵暈晒全屋,喺呢個櫃桶,嗰個盒,又或者係某個角落,都已經搵過不下幾十次,件嘢都冇睇到。但係過咗一陣,或者過一兩日,件嘢又突然出現返係你搵過嘅地方,就算發雞盲都無理由睇唔到。有人會拍吓自己個後腦,鬧自己幾句;有啲人就會聯想到「鬼揞眼」,然後打個冷震。

Ad Block

 

話你聽,鬼揞眼真係有。所謂嘅靈,佢哋係有辦法影響我哋嘅視覺,將物件隱藏起來;又或者將佢地變成透明。點解咁做?可能只係無聊,整蠱我哋;又或者佢故意唔俾我哋睇到某啲嘢,從而達成佢哋某啲嘅目的。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受