Ad Block Ad Block
生活
2022-01-05 16:00:00

EC職場周記—打工仔的新年願望

分享:
EC職場周記—打工仔的新年願望

EC職場周記—打工仔的新年願望

【新年順便放AL】

畢哥:「楚丁!新年快樂喎!」

楚丁:「大家咁話啦畢哥!你就好啦,連續放幾日假,今朝先至返工……呢兩日,都有一啲客打嚟搵你……」

畢哥:「吓!咁妳唔通知我嘅?」

楚丁:「放心!我有問佢哋搵你有冇急事?若果有特別情況,我會知會崔經理(畢哥) ……點知佢哋唔單止醒目、仲好客氣添……佢哋話:『冇乜特別!只不過喺收到崔經理寄嚟嘅禮物,或者賀咭,特登致電多謝……若崔經理休假中,都儘量不要打攪佢啦……』」

畢哥:「啊!咁就冇乜所謂啦……」

楚丁:「畢哥,我真喺好羨慕你!啲客對你咁好!而你又工作效率勁高!平時就遲到早退,新年又乘機清吓年假……人唔喺公司,但喺,安排俾客嘅禮物全部都井井有條……跟客戶嘅關係簡直就喺7x24【註1】 !最重要:啲客唔想打搞你老人家放假!邊有咁嘅客戶關係,攪到好似你喺客,佢哋喺供應商咁!調轉咗!」

畢哥:「呢嗰喺我一年前嘅『新年願望』……」

楚丁:「一年前嘅『新年願望』?具體喺咩嚟㗎?講嚟聽吓!」

【打工仔的新年願望】

畢哥:「2020年年尾,退修活動時,趙總同碧姐咪搵咗個企業教練幫大家做培訓嘅……妳記唔記得?」

Ad Block

楚丁:「記得!講身心靈嗰位吖嘛……係咪?」

畢哥:「係啦!上完佢嘅培訓堂,我俾佢一言驚醒!諗通咗:原來願望唔一定喺物質方面嘅!簡單嚟講:『唔理咩嘢願望,只要兼顧身、心、靈……要造福到他人,但要切記……」

楚丁:「吓!自己嘅願望要造福他人?咁搵笨嘅!」

畢哥:「妳冇聽過 win-win【註2】咩?」

楚丁:「有!但喺依家講緊自己嘅新年願望嘛……」

畢哥:「無錯!呢嗰喺另一個重中之重嘅重點:想自己開心,願望一定要『自力可成』,若果願望要依靠他人才能夠實踐,咁最終,極有機會失望而回,換句話講:『願望落空,淪為失望』!」

Ad Block

楚丁:「好深呀!可唔可以解釋一吓,然後再舉啲例子……?」

【滿足vs開心】

畢哥:「無論願望涉及物品、活動、感受……,簡單嚟講:最終都會轉化成為『開心』!有啲人會要求先『滿足』,然後就會『開心』!妳同意嗎?」

楚丁:「諗諗先:想買手機,算喺物品,擁有咗,就會『滿足』!『滿足』到,就會『開心』!係咪咁樣?」

畢哥:「係喇!就喺咁樣!」

楚丁:「想去主題公園,算喺活動,去咗,就會『滿足』?『滿足』完,又會『開心』?係咪咁樣?」

Ad Block

畢哥:「妳話呢?喺咪好似差些少嘢咁樣?」

楚丁:「係呀!開頭好似好簡單……諗多一步,諗諗下就好似差啲嘢咁樣!」

畢哥:「差咗嗰樣叫做:『人』!通常,我哋人類係要跟他人分享,先至會開心!有靚衫著,自己靚,冇人睇!冇人讚!點開心都會扣咗分……活動方面更甚,正如妳所講『去主題公園』,自己去,或者去完,影咗相,但冇人同妳分享……又點能夠盡興呢?」

【身心靈兼顧】

楚丁:「嘩!畢哥,你變咗哲學高手咁喎?咁『身心靈』方面又點呀?係咪為咗『身心靈』,各自諗一個願望,然後再逐一跟有關嘅人分享咁呀?」

Ad Block

畢哥:「咁又唔洗咁複雜!基本上,『物品』都同『身』有關,全部都食得到,摸得到,會產生肉體上『爽』嘅感受;至於『活動』同『滿足』,好多時都會產生『開心』,顧名思義,呢嗰就喺『心』啦!最後,其實能夠跟人分享,或者直接幫到人,根據利他主義 (Altruism) ,完成後嗰種『靈性』上的滿足,就根本唔能夠用物質來衡量啦!」

楚丁:「嘩!出到利他主義,估你唔到囉!不過,我明白晒你舊年嘅願望啦!」

畢哥:「咁醒!講嚟聽吓……」

楚丁:「你買西裝、添置電腦設備……準備在家工作(Work From Home, WFH) ,最直接,身體上既可以貪靚、又可以貪快、貪方便、WFH仲可以瞓晏啲,益晒你嗰『身』!」

Ad Block

畢哥:「醒!有慧根,繼續……」

楚丁:「咁你對自己嗰『身』咁好,爽到不得了,『滿足』晒,嗰『心』自然會開啦!喺咪?」

畢哥:「掂!最後一站,繼續……」

楚丁:「你喺公司嘅崗位雖然做銷售,但你處處以解決客戶嘅困難而出發,當你呢啲願望實踐成功,咁亦即喺客戶嘅問題解決咗!呢嗰絕對喺『雙贏』!幫到人,錢又搵到,身心舒暢之餘,嗰『靈』自然飽足晒!」

畢哥:「叻!就喺咁樣!」

楚丁:「畢哥,我仲有一個問題!」

畢哥:「楚丁,新嘅一年,妳變咗『問題少女』喎!唔緊要,我盡量滿足妳……」

Ad Block

楚丁:「剛才喺舊年嘅願望,咁2022年呢?」

畢哥:「問得好!我早幾日放假,都不停喺到問自己呢個問題……我諗加多一項:『疫情快啲落,願望早著落!』

楚丁:「God Bless!」

 

【註1】:7x24 就是7天乘以24小時,意思通常是提供全天候無間斷供應的意思

【註2】:Win-win就是雙贏,當中並沒一方要輸(犧牲或蝕底) 去成全對方

 

《EC職場周記》角色介紹

本劇主要圍繞4位主角,分別是兩男兩女。

趙達標:總經理。任務導向,人緣方面就……

崔畢源:銷售經理。開朗樂天,講就天下無敵……

Ad Block

歸楚丁:初級文員。任勞任怨,平易近人……

沈碧堅:行政主管。有原則,要求甚高……

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受