Ad Block Ad Block
生活
2022-01-07 18:00:00

職場攻心秘笈—同事確診,全隊隔離!

分享:
職場攻心秘笈—同事確診,全隊隔離!

職場攻心秘笈—同事確診,全隊隔離!

【趙總的飯堂被強檢】

趙總:「呢幾日啲疫情消息真係變化萬千!兩三個鐘唔睇手機……都覺得自己脫咗節!」

碧姐:「喺呀趙總!不過,你可以專注忙返你啲新項目,同埋家人……疫情嘅事,我會睇住,同埋會集中發佈消息俾大家嘅。趙總放心!」

趙總:「有阿碧喺到!我幾時都咁放心㗎啦!我約咗客午飯,出去先!阿碧,喺咪幫我喺老地方訂咗枱,阿鄧帶埋助手出嚟,要3個位喎!」

碧姐:「放心趙總,人數方面冇問題,我預鬆咗,訂咗4位……不過……」

趙總:「阿碧真醒目!不過,妳『不過』啲乜嘢?」

碧姐:「其實自疫情後,我一直預位都會預鬆啲……不過,我今次唔喺訂老地方,只可惜唔記得通知返你……唔好意思!我訂咗隔兩條街樓上嗰間私房菜:1:00 趙生4位。」

趙總:「唔緊要!好近啫!反正我都想上去試吓佢哋馳名嘅『玻璃肉』……我邊行邊打俾阿鄧……喺呢,妳估到我想去私房菜?還是老地方冇位?」

碧姐:「趙總,兩樣都唔喺!你尋日梗喺太忙,我轉貼咗政府1月6號嘅消息:有41個處所被納入強制檢測範圍,老地方就正正榜上有名,所以我即刻揸主意幫你改地方……但喺轉個頭唔記得知會返你,唔好意思!不過,我都幫你check過,你對上一次去老地方嘅日子,喺唔屬於納入範圍,所以你好安全!」

Ad Block

趙總:「唔洗唔好意思!妳跟得咁足!我諗都冇諗過啦……唔該晒妳就真!好呀!我就遲到啦!我出去先……返嚟再講!」

【畢哥喺密切接觸者?】

楚丁短訊:「畢哥,今朝唔見你,喺咪見緊客?周圍都喺疫情……你去地方要小心啲!」

畢哥留言:「就喺因為疫情來勢洶洶,我要盡快跟埋啲手尾……費事到時在家工作時太遴迍 (論盡) !」

楚丁留言:「你識諗就好啦!你知你瀟灑哥性格,又鍾意吹水!你呢種人最高危!」

畢哥留言:「都唔知妳喺真關心我,定喺乘機搵藉口窒吓我!唉!唔同妳講啦,我阿媽打電話俾我……」

Ad Block

楚丁心想:「唔知邊嗰成日唔想戴口罩?肯戴嘅時候又話冇時間買口罩?又唔想打針?次次話親佢,佢又賴落去阿媽到:『阿媽話唔洗、阿媽話唔好、阿媽話好驚打針,千祈唔准打針……』我就喺驚佢太愚孝,乜都聽晒阿媽話,好似洗咗腦咁!遲早出事!雖然我都錫Aunt,佢份人冇乜嘢,心地好好!性格勁開朗,又貪玩!畢哥就承傳晒Aunt嘅DNA……」

畢哥留言:「楚丁!出咗事啦!阿媽咪成日去跳舞嘅……原來佢去開嗰個場,就喺空姐媽咪去開嗰個……」

楚丁留言:「咁Aunt有冇唔舒服?」

Ad Block

畢哥留言:「雖然冇!但喺……今次大鑊喇!」

楚丁留言:「咩事呀?你講清楚先啦!攪到我都好驚!」

畢哥留言:「若果阿媽喺密切接觸者,咁即是我都喺!若果我都喺,咁即是……」

【全公司都喺密切接觸者?】

楚丁留言:「唔緊要吖!你都冇女朋友!」

畢哥留言:「唔喺講呢啲呀!若果我喺,咁即是妳哋全部同事都喺……」

楚丁留言:「吓!咁大鑊!咁洗唔洗即刻話俾碧姐聽?」

畢哥留言:「都好!妳幫我講……若果唔喺,我自己都冇臉同碧姐講!」

楚丁跟碧姐匯報完後,碧姐好冷靜,默不作聲,返回自己座位,翻閱了幾份文件,之後,在電腦上也翻查了幾個檔案,從容不迫地望著楚丁。

Ad Block

碧姐:「唔緊要!我會直接打俾阿畢,冇乜鑊……不過我見妳跟佢咁好朋友,又係報料人,我都講聲妳聽:『若阿畢要隔離,叫他安心去吧!因為影響唔到大家……』」

楚丁:「碧姐,我唔喺好明!倘若畢哥喺密切接觸者,相信我哋全公司都喺!再者,妳講到:『好似畢哥被隔離,公司冇咩緊張,可有可冇咁?』」

【AB團隊】

碧姐:「楚丁,千祈唔好咁諗!我錫阿畢同埋妳,妳哋知道㗎!妳兩嗰都幫到手,我同公司又點會唔緊張妳哋呢?不過,我想妳諗下:對上一次喺公司見到阿畢喺幾時?」

Ad Block

楚丁:「咁又奇喎!好似好耐咁……應該喺過冬提早放工嗰日,之後,除咗有聖誕、元旦假期……真喺冇喺公司見到佢!啊!因為畢哥同幾位新嚟嘅同事過咗樓上新單位坐,妳仲話俾嗰機會佢過吓經理癮,做『山寨王』咁添!」

碧姐:「無錯啦!其實我同趙總靜雞雞做緊一個實驗,名叫:『AB Team』;意思喺我哋趁著多咗樓上嘅單位,刻意把唔同工種嘅同事,分成2隊;其實阿畢嗰邊叫B Team,我哋原本呢邊叫A Team;期間,基本上文件、檔案大家都習慣喺內聯網取傳,影印機其他支援配套兩邊都有……所以唔經唔覺大家喺兩個單位各自運作緊……」

Ad Block

楚丁:「即是呢嗰喺妳哋嘅計劃?咁唔通妳估到……疫情下一波……?」

碧姐:「大概喺啦!咁又的確冇人能預知未來嘅……!只不過管理層唔想萬一有意外嘅時候,全公司一齊癱瘓,所以我趁著新一年有新系統,咁啱趙總又佔用埋樓上嗰單位,所以我哋開始咗個實驗;之前見咁多大時節,唔想嚇親大家,所以冇公開宣佈啫!」

楚丁:「咁即是:就算畢哥有事,就只有B Team被隔離?我哋A Team可以如常工作!」

碧姐:「冇錯!就喺咁樣!」

楚丁:「嘩!好厲害呀碧姐!」

Ad Block

碧姐:「都喺趙總從出面管理群組學返嚟嘅疫情應變計劃,我幫佢執行咁啫……咦!趙總打俾我,我聽電話先。」

【虛驚一場】

趙總:「阿碧,剛才阿畢打俾我,原本好驚咁話俾我知佢連累咗大家……點知cut咗線,轉頭隔咗5分鐘又再打俾我,話佢阿媽攪錯咗,佢嗰幾日腳痛,冇去跳舞,所以唔洗隔離……之後叫我當佢冇打過嚟,妳明唔明佢講乜?」

碧姐:「呵!呵!咁大隻大頭蝦再加一杯烏龍矇茶茶……趙總,我諗我明白晒啦,應該冇咩事,你同鄧生食飯先,返嚟公司我再同你解釋!」

Ad Block

趙總:「好!不過都要讚吓妳!呢間私房菜好掂,啲『玻璃肉』真喺冇得頂!我打包一份返來俾妳試吓……」

碧姐:「多謝趙總!」

 

《EC職場周記》角色介紹

本劇主要圍繞4位主角,分別是兩男兩女。

趙達標:總經理。任務導向,人緣方面就……

崔畢源:銷售經理。開朗樂天,講就天下無敵……

歸楚丁:初級文員。任勞任怨,平易近人……

沈碧堅:行政主管。有原則,要求甚高……

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受