Ad Block Ad Block
生活
2022-12-19 20:00:00

靈靈7勇救AV女 -(2之3集)

分享:

上次講到遇到個日本人,攞住個公事包鬼鬼祟祟。我跟佢去到一個商廈既後樓梯。我直接打開防煙門,見到「江口生」正耷低頭,用左手拇指同食指握住一個煙斗,個煙斗鉢前面崩咗一個角。我微笑咁向佢點頭,然後喺後袋,攞返包煙出嚟吞雲吐霧,而佢亦若無其事咁繼續食佢個唔熄既煙斗。我主動打開話題:「你係咪喺呢度附近返工?」他吐出一口煙,然後用日語笑笑口講,「笨蛋,我都死佐了,仲返咩工?」雖然我日文半桶水,但係一聽佢講乜,馬上就自動翻譯為廣東話,所以無論咩內容我都完全明白。我笑笑口咁,繼續自己個口煙。佢亦再冇出聲。過咗一陣,佢將佢嗰啲煙灰「鄧」咗落地下,然後又攬住公事包喺心口,轉身撳lift離開。

 

我繼續跟。落到去地下,轉咗個街口,去到個商場門口,人來人往,「江口」喺人群之中穿插,停馬路交通燈嘅時候,不時攞個手機出嚟睇,好似等緊啲好重要既信息。就係呢個時候,我發覺佢嘅外型開始變化,由原來50歲既外表,慢慢變得後生仔,變個陣身體愈來愈模糊,好似半透明咁。大約僅僅用佐3分鐘,佢變返30歲既樣,而且長髮變短髮,成個人仲精神晒,連行路上嚟條腰都挺直佐,腳步都快咗。

 

後生版嘅佢,落咗JR山手線鐵路站。過個閘機嘅時候,係個口袋攞咗一張鐵路飛出嚟,放咗落去閘機。(自備票,無走數) 我睇落去,部機當然冇反應,但佢成個人就直接穿過,若無其事惦行惦過。入到列車,佢坐咗喺一個學生隔離。個日本學生妹正喺度睇緊本漫畫雜誌,佢伸個頭過去,同佢一齊睇,由上車到落車,聚精會神,唔俾任何嘢分心。到達原宿駅,佢好唔情願咁起身離開。轉身嗰刻,係月台剛好撞到一個着得好性感嘅女仔,佢成個人十字型咁訓咗落地下,公事包裏面啲嘢跌晒出嚟,喺嗰一刻我先睇到裏面原來裝滿晒錢,一沓沓的日圓,淨係跌出嚟嗰度,起碼都幾十萬。我心諗,天啊,佢竟然身懷巨款,嗰啲錢仲係真正嘅日圓咁樣,完全唔係陰司紙,無論係玉帝或冥皇個頭都唔喺上面,正版福澤諭吉印刷頭像清晰。鬼竟然仲用真紗」我心諗真係講都冇人信,但偏偏就比我見到,仲要喺日本咁得意。

Ad Block

 

出咗車站之後,「江口」上咗一架的士,講得清楚啲,佢係突然間跳咗上一架有人坐緊嘅的士上面,我唔知佢知唔知道呢架車去邊,但我當時諗都冇諗,只好同時跳上另一架的士,跟住佢去。只係行咗10幾分鐘,就喺前面一個十字路口停燈位,佢隨即自己開門喺架車度行出嚟,我立叫即停車繼續跟。去到一個公園嘅門口,行咗入去兜咗大半個圈,喺另一個出口又出返嚟,前後嘥咗我半個鐘頭,似玩緊「反跟蹤」。我望望個天,由日頭玩到夜晚,周圍嘅霓虹燈著晒,而悲劇既係,我仲未食飯,個肚估估聲。我開始有啲動搖,係咪應該繼續跟落去,心裏疑惑係咪比佢玩緊。

Ad Block

 

(聲演:張文獻)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受