Ad Block Ad Block
生活
2022-10-11 23:00:00

黑頭人「變」爆頭人(上集)

分享:

喺呢個世界,咩人會決定自殺?經濟困難?感情問題?NO….其實呢啲都唔係主因,計我話,一時衝動,氣上心頭,或者突然燒壞腦,轉唔到彎,至會諗住一了百了。係咪真係咁嬲?係咪真係要facebook?非死不可(普通話)?係咪真係可以塵歸塵,土歸土,煩惱自然冇?

 

No way,我以前喺靈堂,遇返當時既主角「朋友」,佢自己都覺得今舖玩大佐,「衰戇居」。我唔想開名,叫佢C君。佢死個年應該都係20出頭。諗返絕對係年青有為,高大有型。出街always整齊恤衫西褲,梳四分頭,帶黑框眼鏡,直情係中文版既佐治古尼。

 

大學畢業後,佢有一份唔錯嘅專業工作。雖然初起步,不過上司都好睇佢,公司重要嘅項目都預埋佢,仲成日帶佢去同唔同嘅客戶食飯,介紹佢俾人識。可以咁講,只要佢做多幾年,喺公司絕對係前途無限。如果BOSS有個女,可能隨時都嫁埋俾佢。不過,佢斷斷唔會做老闆女婿,因為佢已經有一個中學開始嘅女朋友,絕對係兩粒糖黐豆。

 

另一方面,佢人品亦出名好,係教會既乖仔一名。有一次佢主動邀請我返教會。嗰日我仲記得,喺星期日早上約好喺地鐵站等。我遲到15分鐘,去到嘅時候,佢一啲埋怨都冇,仲關心我跑來流晒大汗,仲遞埋張紙巾俾我。去到教會嘅時候,好用心咁安排我參加唔同嘅環節,仲差啲幫我出埋錢做奉獻。

Ad Block

 

但係,就係咁詼諧,呢個後生仔咁嘅年輕人,竟然「衰衝動」。上天俾咗佢好多野,喺起跑線上面,佢絕對係贏人地唔止10個身位。但就係咁,佢只係用咗不足10秒,就決定咗放棄,用咗3秒,縱身一跳,由屋企個窗口直插落地。

 

做佐鬼之後,佢同我講,原來佢跳落嚟嗰一刻,並無失去意識。佢成個人癱軟係地上面,痛都唔識反應,雖然個一刻好短。開始嘅時候,冇任何的痛感,但係好快,佢開始由蚊咬去到爆炸,所有的痛苦湧入大腦,個種痛,佢當時話死後都有感覺。

Ad Block

 

講到呢度,下次我地繼續講佢係靈堂既情況。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受