Ad Block Ad Block
生活
2022-10-17 23:00:00

黑頭人「變」爆頭人(下集)

分享:

佢出事既消息,係睇第二日既東方先知道。當時我手都震埋,唔係我驚,而係我對佢嘅死好唔理解,簡直可以用Holly shit形容我嘅心情。

 

當大家都猜測他自殺的理由,有人話佢係生活不順,有人話佢係為情,有人話因為病。但竟然冇人相信,佢只係一時衝動,完全無意識而害死自己。當時佢父母因為感情問題,喺屋企日嘈夜嘈,接近離婚嘅邊緣。佢自己死後話,想死諌佢老豆,要對阿媽好啲,就係咁既無聊原因。事後佢父母因為無法面對個仔既死,仲即刻離婚,因為實在無辦法面對對方。

 

仲記得佢屋企因為佢既死,搞到亂晒籠。冇人願意出面搞葬禮。最好拖咗三個月,先至草草喺殯儀館出殯。嗰日我下午5點去到,原先唔想咁早,但好似有預感,可以見到佢一面。我坐咗喺靈堂嘅右手邊,一個人坐係前一排位置,來嘅朋友賓客都唔少,但都係來去匆匆。由我第一步行入去靈堂,已經見到主角坐咗喺地下面有個蒲團。

 

C君嗰日嘅衣着同佢之前返工一樣,只係冇咗件外套,恤衫加西褲,黑色尖頭皮鞋,髮型仍然整齊,從好似剛剛剪完頭髮咁,不過佢後腦明顯開咗個大窿,行近時見到血肉模糊。我同佢對望嘅時候,佢有啲尷尬咁點一點頭,可能佢估唔到我哋會喺呢個場合見面,而且會係一個咁嘅形式。

Ad Block

 

佢阿媽就坐喺隔離摺緊金銀衣紙。雖然係基督教嘅儀式,但佢阿媽一啲都唔在意,白頭人默默咁對住兩大袋紙品,成晚無望過人。招呼嘅工作,就落晒喺堂倌嘅身上。

 

C君繼續坐喺個蒲團上面,翹起對腳,一直望住個門口。每一次見人入嚟,佢都會好緊張咁望一望,然後有啲失望咁頭耷耷。佢女朋友嚟咗一陣,之後就急急腳離去,唔知道係咪不能承受呢個場景。到7點左右,突然見到佢爸爸喺門口「鬼鼠」出現,好似做錯事咁。C君見到目標,馬上著晒燈,立即企起身,同佢老豆係咁講嘢。我係側邊偷聽到。大意係勸佢對阿媽好啲,唔好搞到屋企散之類既語重心長。但係so sorry, 明顯佢爸爸一啲都聽唔到。坐係佢阿媽對面既摺凳,不時除低眼鏡,用眼鏡布去抹,我睇唔到究竟佢係咪喊,最後坐佐一個鐘就走。

Ad Block

 

再過一陣,我見C君仲坐係個蒲團度,就行埋去鞠個躬,轉身出門。C君起身走埋出嚟,同我一齊並肩行去電梯口。我故意放慢卻步,想同佢傾下。佢問我︰「你知唔知道今晚之後我會去邊?我點解會喺呢度嘅?」我望住佢,有啲愛莫能助,只可以話俾佢聽,一陣間就會有人帶你走,叫佢唔駛驚。其實佢睇來唔多驚,只係好迷茫。

 

我入到電梯,佢繼續跟埋入嚟,企喺角落頭,望住前面電梯嘅按鈕,一路自言自語話︰「哎呀,我有好多嘢未交代。我屋企啲鞋俾邊個?我張保單有冇人跟㗎?我有件西裝未攞。」我望住佢個神情,明顯唔需要我嘅答案。出到電梯,我係個吉儀倒佐一蚊出來,放落口袋,然後攞咗粒糖出嚟,擺落個口。擰轉面,望住佢講︰「傻仔,你嘅人生,覺唔覺得浪費咗?」佢冇答我,仍然喺度自言自語話︰「哎呀,我原來好想食糖,我而家真係好想食。」

Ad Block

 

去到門口,行幾步落樓梯,佢冇跟住我,只係企係門口度,望住對面燒緊既紙扎童男童女。火好大,佢望度入晒神。

 

講到呢度,我想同大家講有關自殺,停一停,心呼吸,諗一諗︰

 

當你係幾十米既高空,望著下面既馬路,車水馬龍,或許呢個決心你花佐好長時間,又或者只係幾秒就得。但當你「高枱跳水」,身體逐漸傾斜,隨著雙腳離開地面既時候。係呢一刻,你開始replay人生既旅程。雖然只有幾秒鐘既時間,卻足夠將呢一生既畫面重播一次。係呢個時候,你看到了以前既種種美好,覺得生命原來好可貴,原來仲有N多樣野未做。你突然睜大了眼睛,同自己講:「阿媽,我唔想死!」。但係,呢一刻,你先發覺,原來自己已經到佐地面。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受