Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-05-27 15:22:00

《視點31》足本播出|玻璃朱呻無晒工作 嫌MIRROR報道過多稱自己個樣通街都係

分享:

昨日港台節目《視點31》在Facebook上載了朱庭萱(玻璃朱)及盧覓雪就無綫和ViuTV在綜藝節目的完整討論。兩者分別為了最近大熱的MIRROR及ERROR展開一番議論。

提到藝人有藍黃之分,玻璃朱在節目中表示有很多「藍色」藝人因為表態問題而失去工作,包括自己︰「我唔出名啦,自從撐警之後,我所有KOL job冇晒!就算阿楊(楊明)呀或者其他出嚟撐警嗰啲,冇晒job呀,因為無人唔敢搵我哋呀,因為會被人打壓、被人鬧,鬧啲廣告商,我哋真係冇嘢做。」

盧覓雪聞言表示要為玻璃朱鬧廣告商,又稱「黃嗰啲,你見到好堅實㗎,邊間慘就全村人去排隊,話要去『懲罰』佢,我就諗點解藍營嗰啲人又唔去『懲罰』吓撐藍嗰啲人㗎呢?」玻璃朱辯稱藍營愛和平、低調,「嗰班人淨係想搵食」,並只希望香港和和平平、繁榮。

玻璃朱表示藍營只想搵食,認為未有「懲罰」自己友是因為他們愛和平及低調。

玻璃朱表示藍營只想搵食,認為未有「懲罰」自己友是因為他們愛和平及低調。

提到MIRROR及ERROR冒起,盧覓雪認為是時機令他們應運而生︰「呢個問題係一直碌落嚟,時機到,佢哋呢班人就應運而生,因為佢哋年輕,可能觀眾會覺得欠咗一班年輕人一個公道,俾返個機會佢。好多觀眾將自己嘅政治取向、各方面嘅缺失投射咗落呢班年輕人度,亦都扣緊佢哋帽子㗎!」盧覓雪又指世代已經不同,觀眾已經不再主力依靠電視機,而所謂的收視統計亦十分過時,並且這些數字只是給廣告商看。

她自爆表態之後,失去很多工作,並指楊明也是同一情況。

她自爆表態之後,失去很多工作,並指楊明也是同一情況。

主持人重提玻璃朱批MIRROR「呢啲樣行落旺角大把」,她表示自己常到旺角食飯,見到很多類似打扮的男仔,又指自己的樣子在旺角也很多,「其實我本身對MIRROR係一啲反感都冇㗎!我覺得都charm嘅。」只是對傳媒過份吹捧感到反感,也不是眼紅MIRROR。盧覓雪則回應指每個時代都會有吹捧的藝人,「我未出世嘅年代,蕭芳芳同陳寶珠都霸晒嗰啲版面,我啲前輩話畀我聽,當任白紅嘅時候,所有嘢都係任白,呢個世界就係咁,跟紅頂白。」

玻璃朱不時認同盧覓雪的論點。

玻璃朱不時認同盧覓雪的論點。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受