Ad Block Ad Block
娛樂
2020-07-03 04:30:00
日報

抱仔手都軟 李蕙敏︰辛苦過返工

分享:

李蕙敏(Amanda)昨日出席ViuTV節目《Chill Club》錄影,她表示節目組多次邀請她,加上節目口碑好,於是答應出席。她說︰「因為要忙自己嘅工作,農曆新年期間又去咗美國表演,終於有時間可以嚟參加,心情當然好興奮。」

她坦言平時在家會和2歲的兒子一起練習唱歌,並打算多培養他:「想俾佢學多啲,因為佢媽咪係歌手嘛,等佢知道多一啲音樂知識。唔會強迫囝囝,如果佢長大想做歌手,或者其他工作都可以。」

Amanda稱最近多了時間可以和囝囝相處,笑言沒想過湊仔這麼辛苦,更抱到她手臂痛。她說︰「終於知道有嘢辛苦過返工,同埋男仔又百厭啲,體能真係勁過開騷。最近我多咗帶佢出去公園,同其他小朋友一齊玩,不過天氣好熱,每次都要準備多好多嘢,驚中暑。」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受