Ad Block Ad Block
娛樂
2019-09-26 05:15:00

大馬做生意遭恐嚇 薛家燕搵6個保鑣傍實

分享:

薛家燕早前應團體邀請出席分享會,與現場人士分享人生的高山低谷。家燕姐提到婚後息影,她看準市場於是大搞錄影帶生意,更是第一批港人到馬來西亞經營錄影帶,但沒料到會遭人恐嚇,去到當地更要請6個保鑣傍實。
 

家燕姐坦言沒料到做生意遇到危險。

家燕姐坦言沒料到做生意遇到危險。

她說︰「嗰時我同朋友一齊做錄影帶生意,我攞咗無綫同麗的嘅劇集代理權,個市場好大。當時我唔知個危險,又唔知咁多翻版商,曾經有人嚟到香港拍枱同我講『你嚟到馬來西亞因住!』我真係好驚!」她又提到在當地設立緝拿翻版部門︰「請人返嚟緝拿翻版,嗰個阿頭係警長嘅太太,喺屋企花園洗車時,俾人開兩槍,死咗!」

家燕姐表示離婚後,心大心細下重返無綫拍《真情》,全靠大女支持,同時也非常感激黎小田當時為她爭取到好人工。問到如果時光倒流,想改變甚麼時,她說:「我一生人係好開心嘅,之前有好嘅家庭,有個好嘅星運,3個好撐我、好為我著想嘅仔女,雖然離婚係最唔開心,不過倒返轉嚟講『冇呢個男人又點會有3個仔女呢?』依家要多謝佢!嚟緊希望快啲抱孫,啲女快啲結婚啦!」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受