Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-14 04:30:00
日報

小方堅持與Stephy不是朋友

分享:
問小方與Stephy有否復合機會,他說沒有細想。

問小方與Stephy有否復合機會,他說沒有細想。

曾是香港游泳代表隊成員的Dickson,有機會為奧運作評述。

曾是香港游泳代表隊成員的Dickson,有機會為奧運作評述。

陳庭欣、方力申(小方)、姚子羚、余德丞(Dickson)及朱智賢等,昨日出席《2020東京奧運會》活動。近日有報道稱小方對舊愛鄧麗欣(Stephy)非常無禮,更指他態度失體欠風度,小方則堅持與Stephy不是朋友。

小方稱,無意再追Stephy,又稱兩人關係連朋友都不如,他說:「網絡世界要互相關注先係朋友,嚴格嚟講,我真係Stephy粉絲。」對於被網民聲討及會否擔心Stephy因此生氣,「娛樂圈係咁嘅喇,唔係邊有話題,講其他嘢冇人理。」小方指,與Stephy有私下食飯,但通常都是一大班人,感覺又如粉絲與偶像食飯。


余德丞唔會去探蔡思貝
Dickson的緋聞女友蔡思貝,早前出風癩入院,他即時教對方搽酒餅,「佢開緊兩套劇喎,搽酒餅可以治風癩,媽咪教我。」問他會否探對方,「唔知喎!大家有冇發現,其實我同思貝唔係好熟。」Dickson指,一直覺得蔡思貝體質不錯,因為經常見她在劇裡又打又跳。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受