Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-26 11:05:00

張致恆遭校長歧視拒囝囝入學 Steven︰我個仔唔配讀書嗎?

分享:
張致恆早前與太太及兩名兒子到西九文化區拍照。

張致恒與太太屢傳婚變,但又生完再生。

張致恆(Steven)的負面新聞一籮籮,導致形象插水,工作盡失。雖然Steven受盡千夫所指,但他仍盡力做個好爸爸。近日Steven陪同大仔張天寶到幼稚園面試,為明年9月入學做準備,數日前還開開心心提到有人叫他做「張天寶爸爸」的時候,有種奇妙的感覺,直言非常鍾意做爸爸。今日他提到面試時遭校長直接拒絕,並指對方因為其原故拒讓兒子入學,令他非常生氣!

張致恆近日忙於與囝囝到幼稚園面試。

張致恆近日忙於與囝囝到幼稚園面試。

張致恆批評校長歧視。

張致恆批評校長歧視。

Steven:大家唔原諒我唔緊要

Steven說︰「其實真係好嬲,雖然我係曾經犯過好多錯,大家唔原諒我唔緊要,但係點解我同個仔去報名幼稚園要比個校長歧視,難道我個仔就唔配讀書嗎?有一個咁樣嘅爸爸就唔可以係呢個社會立足嗎?你作為一個幼稚園嘅校長講到自己唔會放過任何一個教小朋友嘅機會,就要講到明因為我嘅原因唔俾我個仔機會讀書嗎? 邊間幼稚園我就唔講啦,費事話我影響佢名氣!」

張致恆一直做好爸爸本份。

張致恆一直做好爸爸本份。

張致恆與大仔張天寶。

張致恒與大仔張天寶。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受