Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-16 12:06:05

Dear Jane推新歌《浮床》 游學修與黃㬢誼擔正MV主角咀足10秒

分享:

Dear Jane推出新歌《浮床》。

Dear Jane 日前推出新歌《浮床》由黃偉文(Wyman)填詞,而MV則由游學修與黃㬢誼(Candy )擔正男女主角,反而 Dear Jane 只有數秒戲份。Dear Jane 說:「 因為我哋計過,MV 係我哋 4個擔正既話,通常首歌都唔會紅,所以演戲嘅野我地交返比專業嘅好啲!同埋公司同我地講個 MV 嘅時候,我地都覺得男女主角係需要演技嘅,我哋一直都好緊張個人選,直到公司話不如搵游學修做男主角,我哋即時放心哂!哈哈。」

 

Ad Block

游學修與黃㬢誼擔正MV主角咀足10秒。

第一次做 MV男主角的游學修比足戲,與Candy 拍攝激烈鬧交掌摑戲之前都同夾好點拍,又叫Candy 佢出力打,見到兩人拍到各自傷心痛哭,非常入戲!而平時比人感覺柔弱的Candy ,在拍攝時都聲嘶力竭,出力掌摑阿修,更獻出螢幕初吻與游學修咀足 10 秒!

 

第一次做 MV男主角的游學修比足戲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受