Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-11 11:22:37

《不能說的秘密》韓國拍完到日本 日版男女主角三地中最弱?(多圖)

分享:
SixTONES成員京本大我(左)與女優古川琴音將會演出日本版《不能說的秘密》。

SixTONES成員京本大我(左)與女優古川琴音將會演出日本版《不能說的秘密》。

2007年由周杰倫自編自導嘅電影《不能說的秘密》一鳴驚人,票房成績好之外,口碑都相當唔錯,唔少人睇完都覺得周董完全唔似第一次做導演,套戲仲好有日韓式純愛僱淚片嘅風格。

日本及韓國兩地都先後買入版權開拍新版《不能說的秘密》,近期日本片商宣布日版《不能說的秘密》人選,導演會係Netflix話題劇《全裸監督》嘅河合勇人,而男女主角分別係SixTONES嘅京本大我,以及人氣正在冒起嘅女演員古川琴音。

古川琴音演「日版桂綸鎂」

SixTONES係Johnny事務所旗下男團,京本大我喺日本有一定知名度,於是有人見到古川琴音演「日版桂綸鎂」都有疑問。睇返資料,古川琴音自細喜歡演出,雖然22歲先正式入行,但呢4年來keep住有電影同劇集演出,前年嘅《要加熱這份愛嗎?》扮演中國在日留學生,佢仲因此而學中文;近期古川琴音參演日本NHK收視極高嘅晨間劇《エール》,角色由15歲做到成為太太,相當考演技。相信導演係睇中佢嘅演技,同埋同桂綸鎂截然不同嘅氣質。

▼按圖輯睇日本版《不能說的秘密》男女主角▼

古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 古川琴音為日本版《不能說的秘密》女主角。 京本大我為日本版《不能說的秘密》男主角。 京本大我為日本版《不能說的秘密》男主角。 京本大我為日本版《不能說的秘密》男主角。 京本大我為日本版《不能說的秘密》男主角。 SixTONES成員京本大我(左)與女優古川琴音將會演出日本版《不能說的秘密》。

韓國版《不能說的秘密》預計今年上映

日版《不能說的秘密》預計下年夏天有得睇,至於韓國版就應該今年內有得睇……畢竟2017年已經宣布要拍,舊年都殺青喇。韓版葉湘倫會係EXO嘅D.O(都敬秀),而路小雨就由Netflix劇《地獄公使》女星元真兒擔演。原版當年由曾愷玹飾演嘅晴依十分搶鏡,而韓版人選一樣夠爆,就係《黑暗榮耀》飾演少年版朴涎鎮嘅辛叡恩。

▼按圖輯睇韓國版《不能說的秘密》男女主角▼

EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) EXO成員D.O都敬秀為韓國版《不能說的秘密》男主角。(D.O IG) 元真兒在韓國版《不能說的秘密》任女主角
Ad Block
預計今年上映嘅韓版《不能說的秘密》,由D.O.(右)同元真兒主演。

預計今年上映嘅韓版《不能說的秘密》,由D.O.(右)同元真兒主演。

《不能說的秘密》三個版本嘅選角各有特色,原版周杰倫桂綸鎂正值佢地人氣高企時,韓版睇劇照就覺得保持韓味,至於日版就最與別不同,會唔會反而有驚喜?下年可以一次過睇晒三套逐一比較。

原文刊登於 電影LOL

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受