Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-09 12:14:20

《肥美人》下星期一首播 最重磅參賽者達270磅

分享:
8號陳映同(Lezlie)是最重磅的參賽者。

8號陳映同(Lezlie)是最重磅的參賽者。

ViuTV於舉行的選美真人騷《肥美人》將於下星期一(11)晚播出的第一集,29位參加者陸續登場,主評審有何超儀、阮小儀、楊詩敏,以及14位來自不同界別的專業評審,按參賽者才華及潛能選出16強名單!其中,12號邢洋陽(洋腸)在ViuTV早前舉辦的「Extra Like Girl」獲網民投最多心心,已經直接晉身16強;而體重達268磅,BMI 38.4 1號參賽者丁珮筠(丁丁)跳起舞上來,動作輕盈、靈活自如,贏得評審一致掌聲,蝦頭評語:「你搵到人生嘅一團火,就係喺跳舞入邊,真係唔容易。」

8號陳映同(Lezlie)甫出場的一席話亦令人動容,Lezlie任職大碼模特兒,體重達270磅,BMI 43.3,為29位參賽者中最重磅的一位。Lezlie自我介紹:「我覺得自己係一個美肥人,全身上下都靚,《肥美人》呢個節目係俾我表演自己嘅音樂,同埋俾我哋呢班女仔去展示我哋嘅勇氣、智慧、美麗嘅舞台。」被評審問到成為大碼模特兒的心路歷程,Lezlie答到:「經歷咗好多嘢,好多欺凌、排斥、謾罵。」何超儀聽後,以外國藝人Rihanna登上著名雜誌封面一事鼓勵Lezlie,認為她不需要聽太多閒言閒語,做好自己本份就足夠。

Ad Block
1號丁珮筠(丁丁)動作輕盈,靈活自如,贏得評審一致掌聲。 獲得最多心心的12號邢洋陽(洋腸)已直接晉身16強 。 評審有何超儀、阮小儀及楊詩敏等。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受