Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-20 18:57:01

18年後的終極告白2.0|趙希洛拍喊戲時被撩耳仔 ︰我呆咗

分享:

趙希洛

TVB花旦眾多,但靠演技令觀眾記得嘅冇幾多個。趙希洛因為演過多個邊緣性格嘅角色而被稱為大台「御用癲婆」,亦因為《金宵大廈》嘅何太一角而獲得台慶頒獎禮最佳女配角。呢期播出嘅《18年後的終極告白2.0》,Candice又要演因為連串不幸而性格扭曲嘅角色,又要同戲中老公陳山聰親熱。對手係視為阿哥嘅山聰,Candice喺YAHOO TV《娛樂訪談》提到起初的確覺得怪,但投入角色之後已經冇「亂倫」感覺。

拍對手戲最緊要信任

講到底,拍呢類戲最緊要同對手有信任,否則乜都假。趙希洛就試過遇上「太投入」嘅對手,Candice憶述當時拍緊一場喊戲,仲要係大特寫近鏡,蘊釀情緒之際,身旁嘅男對手竟然撩佢耳仔!一cut機趙希洛問男對手頭先做咩撩佢耳仔,對方竟然話「唔好意思呀,我當咗你係我女友」。Candice聽完當堂呆咗,深呼吸一下,然後因為唔知點面對對手,於是走咗去!因此趙希洛認為拍對手戲「信任」好緊要,咁先唔擔心對方唔係佔自己便宜。

趙希洛自言天生性格樂觀,讓她積極面對事業的耕耘期。(林俊源攝) 趙希洛為拍《十八年後的終極告白2.0》瘦身減磅,並愛上了做運動。(林俊源攝) 趙希洛在《萬千星輝頒獎典禮2019》獲最佳女主角獎。(截圖) 趙希洛在《金宵大廈》演憶子成狂的何太,演技備受肯定。(截圖) 趙希洛在《十八年後的終極告白2.0》色誘譚俊彥,高呼尷尬都不得了。(截圖) 趙希洛半裸露出大玉背。(截圖)

原文刊登於Yahoo娛樂圈,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受