Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-20 23:20:44

65歲麥當娜英國開騷 黃偉文激讚:塊面硬得嚟算好靚

分享:
65歲麥當娜英國開騷 黃偉文激讚:塊面硬得嚟算好靚

Madonna近日在英國開騷。

現年65歲美國樂壇天后麥當娜(Madonna)今年6月底因嚴重細菌感染一度昏迷入院,更送入ICU治療,原定加拿大、溫哥華、美國、歐洲和墨西哥等演出場次叫停,幸而數天後情況好轉,出院後Madonna亦有透過社交平台向廣大樂迷報平安。Madonna近日在英國開騷,而在英國的黃偉文(Wyman)亦有入場支持,並分享感受。

完騷後,Wyman貼出短片讚口不絕寫道:「1991睇到2023,人生第五次睇Madonna,本來唔想睇,因為上兩次都開始有少少揸流攤 ⋯⋯ 但發夢都估唔到,喺佢65歲嘅今次,最X好睇!個人甚至覺得,係歷代最好睇!」不過為免影響未睇的觀眾,Wyman決定不會劇透。

對於早前Madonna流出的素顏照,被指面容有異,更被英國傳媒報道分析,指她疑進行了「提眉」手術、鼻和嘴唇位置亦疑注射了填充物。鬼馬的Wyman則表示,「醫學美容有高手有低手有手風順有手風唔順,我真心覺得娜姐呢期塊面硬得嚟算好靚」。

Ad Block
在英國的黃偉文亦有入場支持。

在英國的黃偉文亦有入場支持。

早前Madonna流出的素顏照,被指面容有異。

早前Madonna流出的素顏照,被指面容有異。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受