Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-21 12:33:15

ANSONBEAN巴士應援慶祝生日 感恩豆粉支持領悟人生

分享:
ANSONBEAN巴士應援慶祝生日 感恩豆粉支持領悟人生

ANSONBEAN獲豆粉以應援巴士慶祝生日。

明天是ANSONBEAN(陳毅燊)的22歲生日,一班豆粉(ANSONBEAN粉絲暱稱)為壽星仔慶生,秘密替偶像準備連串慶祝活動,當中包括買下巴士應援廣告,該ANSONBEAN生日應援巴士今日起行駛,車身貼上其肖像,而一班Fans更聯同ANSONBEAN經理人製造驚喜,當天假裝為他安排做訪問,當去到中環碼頭,行至巴士旁邊,被問到:「巴士上嗰個人咁似你?」ANSONBEAN轉頭一看才見到自己的應援巴士,令他頓時目瞪口呆,近乎一分鐘呆站着說不出話,之後一班豆粉便捧着「猩猩」造型蛋糕出來,寓意偶像精力充沛、活力十足!之後ANSONBEAN逐一跟豆粉合照、談天,他更在車身簽名,度過了愉快又驚喜的生日!

ANSONBEAN對於獲豆粉以應援巴士慶祝,他笑說:「因為冇乜預計過呢件事會發生,所以表現得比較呆滯,因為我正在準備緊表演嘅工作,個人係好緊張同死板,而我嚟緊嘅行程中都冇乜好生動嘅事情發生,所以突然見到呢件咁生動嘅事,係好震驚嘅!」由於ANSONBEAN過往的生日也會遇上不快事,令他有「生日恐懼」,並覺沒有甚麼值得慶祝,但今個生日卻令他頓悟人生,還感動說:「我一向都覺得生日係好悲傷嘅,但係今日咁大份禮物,真係令我好感動,多謝豆粉去籌備呢份生日禮物。我覺得生日係將除咗喺年齡加咗一個數字,仲會令到個人『重』咗,一到生日就會有壓力同負擔,但今日發現生日都有佢嘅樂趣!多謝豆粉陪我一齊行呢條表演嘅路,有時我都會有迷失,但一諗起豆粉嘅支持同愛,我就會有動力,我應承大家,我會繼續逼迫自己,做多啲好嘅作品畀大家。」ANSONBEAN感恩過去一年擁有的機會,定下目標望來年會繼續進步!

Ad Block
Ad Block
ANSONBEAN獲豆粉以應援巴士慶祝生日。 ANSONBEAN獲豆粉以應援巴士慶祝生日。 ANSONBEAN獲豆粉以應援巴士慶祝生日。 ANSONBEAN獲豆粉以應援巴士慶祝生日。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受