Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-22 16:00:00

CY陳宗澤孖《造星III》好兄弟玩crossover 期待獲ANSONBEAN教舞技

分享:
CY陳宗澤孖《造星III》好兄弟ANSONBEAN玩crossover。

CY陳宗澤孖《造星III》好兄弟ANSONBEAN玩crossover。

今年進軍樂壇的CY陳宗澤邀來《全民造星III》同屆好友ANSONBEAN,玩crossover大鬥饒舌功架,請來DJ Johnnie Darka打碟助陣。為了給樂迷帶來耳目一新的感覺,兩人新編唱對方的歌曲ANSONBEAN更為CY的新歌《罐頭湯》重新編寫Rap詞

好兄弟互笠高帽

兩位好兄弟互笠高帽、惺惺相惜,ANSONBEAN大讚《罐頭湯》別具意義,他特地創作個人紀錄最長的rap是一次:「今次都係一個幾大嘅挑戰,而呢個題材都幾好發揮,希望大家關心人哋都唔好hea,唔好好似一個例牌嘅罐頭湯咁。」CY自言收到ANSONBEAN份詞大感興奮:「佢好快揣摩完,用好短時間就捉到個中心思想,再加入自己想表達嘅訊息真係好犀利!」在CY演唱《OMG(oh my grind)》時,ANSONBEAN大讚新mixing令歌曲煥然一新:「加入CY同T-Ma嘅mixing、CY仲係尾段加入高八度嘅演唱,令成首歌嘅感覺唔同咗、好新鮮!」CYANSONBEAN雖然年紀輕輕,但對製作音樂作卻份外認真嚴謹。

Ad Block
兩人請來DJ Johnnie Darka打碟助陣。 去年出道的ANSONBEAN,在樂壇上,算是CY的師兄。 CY感激ANSONBEAN特地為crossover重新填寫rap詞。

攬頭攬頸好兄弟

拍攝MV當天,每完成一個鏡頭,二人馬上去翻看影片了解有什麼改善空間。兩位大男孩經歷《造星III》及出道後的互相扶持而建立出深厚的友誼,拍攝空檔期間不時攬頭攬頸,想不到比較慢熱的CY竟然在ANSONBEAN旁會展現出熱情的一面。CY笑言希望將來有機會出跳唱歌曲時,會邀請ANSONBEAN授跳舞技巧ANSONBEAN毫不猶豫地應允:「可以啊!教完你之後我哋又可以battle啦!」看來樂迷們都要多加鞭策CY推出跳舞作品,令二人再度同框crossover!
 

CY與ANSONBEAN惺惺相惜。 兩人唱得投入又非常認真。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受