Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-17 20:35:58

Day避談與Nathan拍拖 貼與COLLAR跳舞片遭網民留言洗版

分享:

Day對於跟Nathan拍拖一事,一直都是遊花園。

COLLAR成員許軼(Day)被傳媒踢爆跟《全民造星V》的魏(Nathan)拍拖,及後有網民發現二人過去貼出的家居環境照片,不但梳化相同,就連天花板上的燈亦出奇地同款,令人不禁猜測他們曾發展到同居階段。

其後有網民列出時間線,質疑Day介入Nathan與圈外女友Jessie的關係。事件發酵多日,Day日前在TG粉絲群組回應︰「對不起讓喜歡我的大家擔心了,我會努力生活,專注工作,大家也要按時吃飯,繼續善良。」此外,她亦在IG貼上跟GaoCandy的跳舞片段,當無事發生。

Day貼出跟隊友Candy及Gao的跳舞片。

不少網民紛紛留言鬧爆Day︰「瞓得好嗎?會唔會夢到枉死嘅Jessie」、「幾時帶埋Nathan返尼泊爾見家長?」、「Jessie死左你有冇一丁點既唔開心?」、「1000 can?」,甚至有自稱是Day的支持者留言說︰「講真我對你有啲失望,由你兩年前出道我支持到而家,我本身都仲相信係fake news,但係見到你同Nathan間屋一樣,仲要上年入佢Tg,而且同阿wing講嘅下半年認識好大出入,已經冇辦法相信係假新聞我已經對陳蕾失望完,人命嚟㗎⋯⋯我希望你可以好好咁出嚟解。」

不過,仍有fans繼續留言支持Day,安慰她好好準備演唱會。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受