Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-01 13:34:37

Edan呂爵安愚人節出新歌《油麻地莎士比亞》 Wyman透露歌詞靈感來自吳鎮宇

分享:

Edan在愚人節出歌,開初以為是講笑,原來是認真的。

呂爵安(Edan)近日正忙於為電影《12怪盜》四出謝票,而早前他不慎劇透了歌名的新歌《油麻地莎士比亞》,亦在今天(41日)正式首播,Edan昨晚在社交網率先貼出MV的宣傳片,片中見他化身茶餐廳伙計,更找來楊偲泳擔任MV女主角,MV會在今晚9時於MIRROR YouTube頻道上架。

楊偲泳出任MV女主角。

靈感源自30年訪問

負責填詞的黃偉文(Wyman)在社交網透露,新歌的靈感原來是來自吳鎮宇,他表示︰「呢首歌出嗰日,應該會有篇長少少嘅文,因為佢嘅靈感,其實係嚟自差唔多30年前,我同吳鎮宇做過嘅一次訪問佢講過嘅一句說話(我估當事人都未必記得)。」

Wyman 續指原來新歌是自肥之選:「今日先講吓點解係油麻地。其實好簡單,如果跟歌手嘅人設改,應該就會係《X莎士比亞》,但填詞人有一日同歌手講:我細個喺油麻地住咗二十年,對呢個地方好特別嘅感情,所以,呢個名你畀我啦。冇錯,完全係填詞人嘅自肥之舉。《油麻地莎士比亞》連聲帶畫,愚人節登場!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受